نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵

سریال ویچر تا سال 2020 منتشر نخواهد شد

شبکه نتفلیکس اطلاعات جدیدی از فصل اول سریال The Witcher از جمله تعداد قسمت‌ها و زمان انتشار آن را منتشر کرده است.

اردیبهشت سال گذشته، شبکه نتفلیکس ساخت سریال The Witcher (ویچر) را که اقتباسی از رمانی به همین نام اثر اندری ساپکوفسکی است، رسما تایید و اعلام کرد. ماه آذر سال گذشته، نت‌ فلیکس لورن اشمیت هیسریش، تهیه‌کننده اجرایی سریال The Defenders (دیفندرز) و سریال Daredevil (دردویل)، را به‌عنوان سازنده این سریال معرفی کرد و او وظیفه دارد تا این مجموعه فانتزی و حماسی را به دنیای تلویزیون بیاورد. مدتی پیش هیسریش تصویری از یک نسخه پیش‌نویس از فیلمنامه قسمت آزمایشی (پایلوت) سریال The Witcher را منتشر کرده بود و پس از آن از پایان کار روی فیلمنامه قسمت آزمایشی خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این سریال منتشر شده است. هیسریش در جریان یک پرسش و پاسخ در توییتر تایید کرد که فصل اول سریال The Witcher قرار است در ۸ قسمت تولید و منتشر شود. او گفت:

این تعداد قسمت ممکن است برای شما کافی نباشد؛ اما تعداد قسمت مناسبی برای سریال است. در این قسمت‌ها می‌توانیم بدون آنکه در میانه‌های فصل کم بیاوریم و عقب‌نشینی کنیم، به داستان و شخصیت‌پردازی غنی این مجموعه به خوبی بپردازیم و صحنه‌های اکشن بسیاری را داشته باشیم.

The Witcher 3

بدین ترتیب سریال The Witcher قرار نیست مثل بسیاری از سریال‌های اورجینال نت‌فلیکس از جمله سریال‌های مارولی این شبکه، بسیار طولانی باشد و در ۱۳ قسمت تولید و منتشر شود و این موضوع می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران باشد. هیسریش در ادامه گفت که هفت قسمت دیگر در حال حاضر بدون فیلمنامه هستند و تنها کار روی قسمت آزمایشی سریال The Witcher به پایان رسیده است. او گفت:

من کار روی فیلمنامه قسمت آزمایشی را به پایان رسانده‌ام که این زمان بیشتری را به ما برای انتخاب بازیگر و زمان شروع ساخت می‌دهد و در حال حاضر ۷ قسمت دیگر فیلمنامه‌ای ندارند و به‌زودی نویسندگان جدیدی برای نوشتن فیلمنامه ۷ قسمت دیگر این سریال به من می‌پیوندند.

هیسریش در ادامه تایید کرد که سریال The Witcher تا سال ۲۰۲۰ منتشر نخواهد شد. او گفت Netflix تا زمانی که اطمینان حاصل نکند که کیفیت سریال خوب است، این سریال را منتشر نخواهد کرد. هیسریش گفت:

ما به سرعت در حال پیشرفت هستیم و اشتیاقی که اینجا وجود دارد، چیز بدی نیست؛ اما از چیزی که مطمئن هستم این است که کیفیت از سرعت کار ما اهمیت بیشتری دارد. 

The Witcher 3: Wild Hunt

در پایان هیسریش تایید کرد که سریال ویچر در اروپای شرقی فیلمبرداری خواهد شد که اتفاقات دنیای رمان و بازی این مجموعه نیز در آن جریان داشته است. او گفت:

تاکنون هیچ سریالی در این دوره زمانی و مکانی ساخته نشده است. همچنین من تنها ۱۰ روز را به بررسی مناطقی که قوم اسلاوها زندگی می‌کنند، اختصاص داده‌ام و باید به‌زودی به این سرزمین سفر کنم.

تاکنون حضور هیچ بازیگری در سریال The Witcher تایید و اعلام نشده است؛ اما انتظار می‌رود که این سریال در ۸ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۰ از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده