نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۵

سه پوستر جدید از فیلم Godzilla: King of the Monsters منتشر شد

به تازگی کمپانی برادران وارنر پوسترهای جدیدی از فیلم Godzilla: King of the Monsters را برای تبلیغ در بازار بین المللی منتشر کرده است.

شب گذشته بود که کمپانی برادران وارنر سومین و آخرین تریلر رسمی فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) را منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از دنباله فیلم Godzilla (گودزیلا) منتشر شده است. به تازگی دو پوستر و یک بنر جدید از این فیلم مورد انتظار منتشر شده که یک پوستر و بنر که در واقع یک طرح هستند، برای تبلیغ فیلم Godzilla: King of the Monsters در بازار کشور چین منتشر شده است. این پوستر و بنر در واقع تایید می‌کند که این فیلم همزمان با اکران جهانی در تاریخ ۳۱ مه ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸) در کشور چین نیز اکران خواهد شد که به نظر می‌رسد برادران وارنر به دنبال استفاده از تمامی پتانسیل‌های این فیلم در ماه آینده است. علاوه بر این، پوستر دیگری از فیلم Godzilla: King of the Monsters برای تبلیغ آن در بازار کشور روسیه نیز منتشر شده که تمرکز این دو پوستر و بنر روی مبارزه گودزیلا با کینگ گیدورا است که در حال حاضر طبق تریلرها می‌دانیم که در طول فیلم، این دو کایجو که در نسخه غربی تایتان نام دارند، قرار است حداقل دو بار با یکدیگر مبارزه کنند. شما در ادامه می‌توانید این دو پوستر و یک بنر را مشاهده کنید:

Godzilla: King of the Monsters

Godzilla: King of the Monsters

Godzilla: King of the Monsters

میلی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس، الیزابت لودلو و رندی هیونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla: King of the Monsters حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی دنباله فیلم Godzilla بر عهده مایکل دووگرتی بوده که پیش از این کارگردانی فیلم Krampus (کرمپوس) را بر عهده داشته است. 

فیلم Godzilla: King of the Monsters برای اکران در تاریخ ۳۱ مه ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر این، فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) قرار است در تاریخ ۲۲ مه ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) اکران شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده