نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

فصل سوم سریال The Crown امسال منتشر خواهد شد

سرانجام شبکه نتفلیکس تایید کرد که فصل سوم سریال The Crown در طول سال ۲۰۱۹ از این سرویس استریم منتشر خواهد شد.

شبکه نت فلیکس اخیرا اعلام کرده که فصل اول سریال The Witcher (ویچر) در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ از این سرویس استریم منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از زمان پخش فصل سوم سریال The Crown (تاج) نیز منتشر شده است. به نقل از ددلاین، شبکه Netflix سرانجام اعلام کرد که فصل سوم این سریال تحسین شده و فوق‌العاده مورد انتظار در زمان نامشخصی در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ از این سرویس استریم منتشر خواهد شد.

شبکه نتفلیکس در سال ۲۰۱۷ از تمدید سریال The Crown برای فصل سوم و چهارم خبر داد که فیلم‌برداری و تولید این دو فصل به‌صورت پشت سرهم انجام خواهد شد که مانند دو فصل اول، فصل سوم و چهارم نیز در ۱۰ قسمت تولید می‌شوند. استیون دالدری به‌عنوان کارگردان و اندی هریس به‌عنوان تهیه کننده در فصل سوم و چهارم سریال The Crown بازگشته‌اند.

The Crown

بااین‌حال، تا به امروز اطلاعات زیادی از زمان پخش فصل سوم و چهارم سریال The Crown در دسترس نبود و حال نتفلیکس از انتشار فصل سوم این سریال در طول نیمه سال ۲۰۱۹ خبر داده است. همچنین قابل انتظار است که فصل دوم سریال The Crown نیز در سال ۲۰۲۰ از شبکه نتفلیکس منتشر شود. باتوجه‌به این خبر، به نظر می‌رسد که مراحل فیلم‌برداری فصل سوم این سریال به پایان رسیده و اکنون فیلم‌برداری فصل چهارم این سریال در حال انجام است. اتفاقات فصل سوم سریال The Crown در بین سال‌های ۱۹۶۴ تا ۱۹۷۲ جریان خواهد داشت و در طول آن شاهد چهره‌های سیاسی برجسته بریتانیایی و آمریکایی بسیاری خواهیم بود.

الیویا کلمن در نقش ملکه الیزابت دوم، توبیاس منزیس در نقش شاهزاده فیلیپ، جاش اوکانر در نقش شاهزاده چارلز، ارین دوهرتی در نقش شاهدخت آن، بن دنیلز در نقش لرد اسنودون، هلنا بونهام کارتر در نقش شاهدخت مارگارت، جیسون واتکینز در نقش هارولد ویلسون، امرالد فنل در نقش کامیلا پارکر بولز، ماریون بیلی در نقش ملکه الیزابت (ملکه مادر)، جیلین اندرسون در نقش مارگارت تاچر، اما کورین در نقش دایانا اسپنسر (پرنسس دایانا) و مایکل گور، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل سوم و چهارم سریال The Crown حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده