نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

جیلین اندرسون به جمع بازیگران فصل چهارم سریال The Crown اضافه شد

طبق خبرهای منتشر شده، جیلین اندرسون قرار است نقش مارگارت تاچر را در فصل چهارم سریال The Crown بازی کند.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام بازیگر نقش مارگارت تاچر در فصل چهارم سریال The Crown (تاج) مشخص و معرفی شده است. در ابتدا Sunday Times گزارش داد که جیلین اندرسون، بازیگر سریال Hannibal (هانیبال)، به جمع بازیگران فصل چهارم این سریال تحسین شده اضافه شده و قرار است نقش مارگارت تاچر ملقب به آیرون لیدی، را در فصل چهارم سریال The Crown بازی کند. با این حال، شبکه نت‌ فلیکس تاکنون واکنشی به این خبر نداشته و آن را تکذیب نکرده است. اندرسون یکی از چند بازیگر جدیدی است که به جمع بازیگران فصل چهارم این سریال اضافه شده و قرار است یکی از نقش‌های مهم و کلیدی آن را بازی کند. اتفاقات فصل سوم سریال The Crown در بین سال‌های ۱۹۶۴ تا ۱۹۷۲ جریان خواهد داشت و در طول آن شاهد چهره‌های سیاسی برجسته بریتانیایی و آمریکایی بسیاری خواهیم بود. با توجه به حضور تاچر، اتفاقات فصل چهارم این سریال تا دهه ۸۰ میلادی جریان خواهد داشت.

شبکه Netflix در سال ۲۰۱۷ از تمدید سریال The Crown برای فصل سوم و چهارم خبر داد که فیلمبرداری و تولید این دو فصل به صورت پشت سرهم انجام خواهد شد که مانند دو فصل اول، فصل سوم و چهارم نیز در ۱۰ قسمت تولید می‌شوند. استیون دالدری به‌عنوان کارگردان و اندی هریس به‌عنوان تهیه کننده در فصل سوم و چهارم سریال The Crown باز خواهند گشت. با این حال، هنوز تاریخی برای پخش فصل سوم و چهارم این سریال منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که فصل سوم در طول سال ۲۰۱۹ و فصل چهارم در سال ۲۰۲۰ از شبکه نتفلیکس منتشر شود. پیش از این مریل استریپ در فیلم The Iron Lady (بانوی آهنی) نقش مارگارت تاچر را بازی کرده بود که برای بازی در این فیلم، استریپ جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را دریافت کرد.

علاوه بر اندرسون، الیویا کلمن در نقش ملکه الیزابت دوم، توبیاس منزیس در نقش شاهزاده فیلیپ، جاش اوکانر در نقش شاهزاده چارلز، ارین دوهرتی در نقش شاهدخت آن، بن دنیلز در نقش لرد اسنودون، هلنا بونهام کارتر در نقش شاهدخت مارگارت، جیسون واتکینز در نقش هارولد ویلسون، امرالد فنل در نقش کامیلا پارکر بولز، ماریون بیلی در نقش ملکه الیزابت (ملکه مادر) و مایکل گور، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل سوم و چهارم سریال The Crown حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده