نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵

مارول خلاصه داستان جدید فیلم Avengers: Endgame را منتشر کرد

کمپانی مارول استودیو خلاصه داستان جدیدی از فیلم Avengers: Endgame را منتشر کرده که به پایان بندی ۲۲ فیلم اول دنیای سینمایی مارول اشاره دارد.

پنج‌شنبه هفته گذشته بود که مارول استودیو سرانجام دومین تریلر رسمی فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد تصاویر جدیدی از اتفاقات این فیلم مورد انتظار بودیم. دومین تریلر رسمی قسمت چهارم فیلم Avengers (اونجرز) در ۲۴ ساعت اول انتشارش بیش از ۲۶۸ میلیون بار تماشا شد تا این تریلر پس از اولین تریلر این فیلم مورد انتظار که در اولین روز انتشارش بیش از ۲۸۹ میلیون بار تماشا شده بود، به دومین تریلر پر بیننده تاریخ سینما تبدیل شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، خلاصه داستان جدیدی از فیلم Avengers: Endgame منتشر شده است. طبق خلاصه داستان جدیدی که مارول استودیو آن را منتشر کرده:

پس از حوادث مرگبار و بزرگی که در طی آن اونجرز شکست خورد و تانوس توانست در این راه به هدفش برسد و در پایان نیمی از دنیا از بین رفت، حال اعضای باقیمانده انتقام جویان باید برای آخرین بار در فیلم Avengers: Endgame بایستند تا در این فیلم شاهد یک نتیجه گیری برای ۲۲ فیلم اول مارول استودیو باشیم.

خلاصه داستان جدید فیلم Avengers: Endgame نیز اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات این قسمت را به اشتراک نمی‌گذارد و در حال حاضر ما تنها می‌دانیم که در این فیلم قرار است شاهد یک پایان بندی برای سه فاز اول دنیای سینمایی مارول باشیم که اخیرا کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، در مصاحبه با امپایر گفت که از این به بعد سه فاز اول با نام The Infinity Saga (حماسه اینفینیتی) شناخته خواهند شد. به تازگی شماره جدید مجله امپایر به فیلم Avengers: Endgame اختصاص داده شده و تاکنون یک تصویر هنری به‌همراه دو تصویر روی جلد متفاوت از دنباله فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) منتشر شده است که در این تصاویر شاهد اولین تصویر رسمی از تانوس به‌همراه اعضای اصلی اونجرز هستیم.

فیلم Avengers: Endgame به کارگردانی جو و آنتونی روسو ملقب به برادران روسو، برای اکران در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده