نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

تحلیل و بررسی تمامی نکات فاش شده در دومین تریلر فیلم Avengers: Endgame

در این مقاله به بررسی و تحلیل دومین تریلر فیلم Avengers: Endgame می‌پردازیم و در آن از تمامی نکات مهم و Easter Eggهایی که این تریلر فاش می‌کند، خواهیم گفت.

ادامه این مقاله ممکن است بخش‌هایی از فیلم‌های دنیای سینمایی مارول مثل فیلم Avengers: Infinity War و فیلم Captain Marvel را برای شما فاش کند

.

.

.

روز پنج شنبه هفته گذشته بود که مارول استودیو در یک اقدام غافلگیر کننده دومین تریلر رسمی فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) را منتشر کرد که با اینکه این تریلر نیز مانند دو نمایش دیگر این فیلم، اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات قسمت چهارم فیلم Avengers (اونجرز) را فاش نمی‌کند، اما حاوی نکات جالب زیادی است. در این تریلر سرانجام لباس کوانتومی انتقام جویان تایید شد که به نظر می‌رسد باید منتظر سفر در دنیای کوانتوم باشیم. همچنین با اینکه بخش زیادی از تصاویر تریلر متعلق به فیلم‌های دیگر دنیای سینمایی مارول بود، اما در بخشی از تصاویر جدید شاهد درک بهتر از دلیل تبدیل شدن هاوک آی به رونین و همچنین تغییر ظاهر اعضای باقی مانده اونجرز هستیم و همچنین به نظر می‌رسد که به شخصیت کیت بیشاپ نیز اشاره شده است. در پایان این تریلر نیز شاهد اولین ملاقات کاپیتان مارول با ثور هستیم که لحظه جالبی را در تریلر ایجاد می‌کند. بااین‌حال، دومین تریلر فیلم Avengers: Endgame حاوی نکات بسیار زیاد و جالب بسیاری است که در این مقاله به بررسی صحنه به صحنه تریلر و بررسی این نکات خواهیم پرداخت.

Avengers: Endgame

در دومین تریلر فیلم Avengers: Endgame شاهد فلش بک‌های زیادی به فیلم‌های قبلی دنیای سینمایی مارول هستیم

دومین تریلر فیلم Avengers: Endgame با نمایش تصاویری از فیلم Iron Man آغاز می‌شود که درواقع تونی استارک در حال گفتن داستان فرارش از غار و تبدیل شدن به آیرون من است. این فیلم درواقع آغاز دنیای سینمایی مارول بود و حال پس از ۱۱ سال شاهد پایان داستان بسیاری از شخصیت‌های آن مثل تونی استارک هستیم و بی دلیل نیست که این تریلر با چنین صحنه‌ای آغاز می‌شود. مانند تریلر اول، شاهد ضبط آخرین پیام تونی استارک برای پپر پاتز هستیم که در بخشی از تریلر تصویری از فیلم Iron Man 3 (آیرون من ۳) نیز نمایش داده می‌شود که درواقع این موضوع به پیامی که استارک در حال ضبط برای پپر پاتز است، اشاره می‌کند که در این فیلم پپر پاتز توانست با کمک کلاه آیرون من متوجه شود که تونی هنوز زنده است. با اینکه بعید است استارک برای کمک گرفتن در حال ضبط این پیام است، اما او شاید ناخودآگاه در حال فرستادن پیام باشد که ممکن است پپر از همین پیام متوجه شود که استارک هنوز زنده است و شاید درنهایت پپر پاتز لباس رسکیو (Rescue) را بر تن کند و به کمک استارک بشتابد.

Avengers: Endgame

در ادامه یک صحنه جدید از سفینه نگهبانان کهکشان که The Benatar نام دارد، مشاهده می‌کنیم که تونی استارک و نبیولا با آن از سیاره تایتان و بازگشت به زمین گریخته‌اند، اما قابل انتظار است که در نبرد با تانوس بشدت آسیب دیده باشد. بااین‌حال، در تبلیغ تلویزیونی سوپر بول شاهد همکاری استارک و نبیولا برای تعمیر آن بودیم که باتوجه‌به صحنه پس از پایان فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول)، قابل انتظار است صحنه‌ای که در محوطه بیرونی ساختمان انتقام جویان مشاهده کرده بودیم، سفینه حامل تونی استارک و نبیولا باشد:

Avengers: Endgame

Avengers: Endgame

بااین‌حال، در ابتدای فیلم استارک و نبیولا در فضا گرفتار شده‌اند که هنوز مشخص نیست که چگونه قرار است به زمین بازگردند. در ادامه استارک را در حال تماشای فضای بیرون سفینه مشاهده‌ می‌کنیم که نسبت به تریلر اول شاهد تغییر رنگ هستیم.

Avengers: Endgame

در تریلر اول شاهد فضای مایل به قرمز رنگ بودیم که در تریلر دوم این فضا به رنگ آبی تغییر کرده که دلیل آن هنوز مشخص نیست و شاید هم چیز مهمی نباشد. بااین‌حال، مشخص نیست صحنه ضبط پیام برای پپر توسط استارک پیش از تلاش او و نبیولا برای تعمیر سفینه بوده یا پس از آن و تا زمان اکران فیلم احتمالا باید برای پاسخ به این سؤال صبر کنیم.
Avengers: Endgame

در این تریلر شاهد ظاهر متفاوت بسیاری از ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول مثل کاپیتان آمریکا، هاوک آی و بلک ویدو هستیم

به‌طور خلاصه، در شروع دومین تریلر فیلم Avengers: Endgame شاهد تصاویری از فیلم‌های اول مارول مثل فیلم Thor یا فیلم Captain America: The First Avenger (کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو) هستیم که درواقع ما از چند سال پیش با داستان این شخصیت‌ها همراه شده‌‌ایم و حال به پایان آن رسیده‌ایم. مانند تبلیغ تلویزیونی سوپر بول، تمامی این تصاویر به شکل سیاه و سفید هستند که مانند آن، تنها بخش‌های قرمز حفظ شده‌اند که این موضوع درواقع به فیلم Schindler's List (فهرست شیندلر) اشاره دارد. پیش از این، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، گفته بود که بیشتر تصاویری که در تریلرهای فیلم Avengers: Endgame استفاده می‌شود از ۲۰ تا ۳۰ دقیقه ابتدایی فیلم خواهد بود و این در حالی است که ما می‌دانیم مدت زمان این فیلم قرار است حدود ۳ ساعت باشد و تا به امروز شاهد تصاویر زیادی از آن نبوده‌ایم و طبیعی است که مارول به‌دنبال حفظ بیشترین اطلاعات از داستان و اتفاقات این فیلم است. بااین‌حال، در طول بخش‌های اول تریلر شاهد پخش آخرین صحبت‌‌های پگی کارتر به استیو راجرز در فیلم Captain America: The Winter Soldier (کاپیتان آمریکا: وینتر سولجر) هستیم که برخی اعتقاد دارند که این صحبت به‌نوعی به تلاش برای سفر در زمان در فیلم Avengers: Endgame نیز اشاره دارد که البته ممکن است بیشتر از این مکالمه برای احساسی‌تر کردن فضای تریلر استفاده شده باشد.

Avengers: Endgame

در طول تریلر کلینت بارتون را در حال آموزش لایلا، دخترش مشاهده می‌کنیم

اما در یکی از بخش‌های محبوب تریلر، کلینت بارتون را مشاهده می‌کنیم که در حال آموزش دخترش که لایلا نام دارد، است. اگر به مچ پای سمت راست کلینت توجه کنید، شاهد دستگاهی هستیم که درواقع برای حبس خانگی او نصب شده و پیش از این روی پای اسکات لنگ نیز نصب شده بود، اما به نظر می‌رسد که کلینت می‌تواند از فضای بیشتری از خانه‌اش استفاده کند. با اینکه شاید در نگاه اول این صحنه تنها به این موضوع اشاره دارد که کلینت بارتون در حال وقت گذراندن با دختر و خانواده‌اش است، اما طرفداران ریزبین مارول خیلی زود متوجه شباهت این صحنه با آموزش کیت بیشاپ توسط کلینت بارتون شدند و به نظر می‌رسد که لایلا نیز استعداد پدرش را به ارث برده است.

Avengers: Endgame

ما پیش از این لایلا را در فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) ملاقات کرده بودیم و طبیعی است که او اکنون بزرگ‌تر شده که اگر به صحنه آموزش لایلا توسط پدرش دقت کنید، شاهد حضور همسر و دو پسر کلینت هستیم که لورا در حال چیدن میز است و دو پسر کلینت که کوپر و ناتانیل نام دارند، نیز در حال بازی هستند. نمایش این صحنه در تریلر قطعا بی دلیل نیست و درواقع این صحنه می‌تواند همزمان با اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) جریان داشته باشد که خب قابل انتظار است تمام یا اکثر خانواده کلینت دربرابر چشمان او پودر شوند و این موضوع زمینه ساز تبدیل شدن هاوک آی به رونین شود.

Avengers: Endgame

صحنه کلینت بارتون با لایلا و خانواد‌اش احتمالا دلیل تبدیل شدن هاوک آی به رونین را تصویر می‌کشد

در ادامه شاهد ادامه ملاقات دوباره کلینت بارتون با ناتاشا رومانوف هستیم که ظاهرا ناتاشا از اتفاقی که برای کلینت افتاده و تبدیل به چیزی که شده بسیار ناراحت است. درواقع اگر به فیلم Avengers بازگردیم، شاهد رابطه نزدیک این دو شخصیت بودیم و چنین صحنه احساسی و عاطفی در فیلم قطعا قابل انتظار است. بااین‌حال، همان‌طور که قبلا هم گفته بودیم در این صحنه رونین شروع به قتل عام اعضای یاکوزا کرده است که این درواقع اقتباسی از کامیک شخصیت رونین است و حال ناتاشا به‌دنبال بازگشت او به اونجرز است. در ادامه صحنه خاکسپاری پگی کارتر در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) یا شکست ثور در متوقف کردن تانوس نیز نمایش داده می‌شود که در یک صحنه از این فلش بک‌ها به فیلم‌های قبلی، شاهد قرمز شدن رنگ دستکش استیو راجرز هستیم که در فیلم Avengers: Infinity War دستکش او قهوه‌ای بود و شاید موضوع مهمی هم نباشد، اما این شاید اشاره‌ای به این دارد که تونی استارک و استیو راجرز نیز در شکست دربرابر تانوس مقصر هستند و خون افرادی که کشته شده‌اند، روی دستان آن‌ها نیز است.

Avengers: Endgame

Avengers: Endgame

رنگ مو بلک ویدو در طول تریل بارها تغییر می‌کند

در ادامه شاهد یک تصویر متفاوت از ناتاشا رومانوف و استیو راجرز هستیم که ظاهر آن‌ها کمی مسن‌تر از حضور قبلی آن‌ها است که شاید این موضوع به جهش زمانی فیلم Endgame نسبت به فیلم Infinity War اشاره دارد. در این صحنه رنگ موی ناتاشا تغییر کرده که بیشتر آن از زرد به قرمز تبدیل شده و موهای او بلندتر نیز به نظر می‌رسد، اما هنوز بخش‌هایی از موی او طلایی باقی مانده است. بااین‌حال، این موضوع ممکن است نشان دهد که اتفاقات این فیلم قرار نیست تنها در یک دوره زمانی کوتاه جریان داشته باشد. همچنین اگر در صحنه بروس بنر، به سمت چپ او توجه کنید، یک سلاح نامشخص دیده می‌شود که شبیه به عصای لوکی است، اما این سلاح شاید کمان جدید هاوک آی نیز باشد:

Avengers: Endgame

در یک صحنه اسکات لنگ را سرگردان و سردرگم در یک محله مشاهده می‌کنیم

اما شاید صحنه مهم‌تر، صحنه‌ای باشد که اسکات لنگ ظاهرا سرانجام از دنیای کوانتوم بازگشته است. در پایان فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ) شاهد گرفتار شدن اسکات لنگ در لباس انت من در دنیای کوانتوم بودیم، اما ما هنوز دقیقا نمی‌دانیم که او چگونه قرار است از دنیای کوانتوم خارج شود و فرار کند. بااین‌حال، به نظر می‌رسد که او مدت زیادی را در دنیای کوانتوم سپری کرده و از اتفاقاتی که افتاده خبری ندارد و او با تعجب و سردردگمی در حال تماشای آگهی گم شدن افراد زیادی است که با بشکن تانوس پودر شده بودند و او احتمالا در ابتدا به خانه خود باز خواهد گشت و حال باید دید که به جز خانواده هنک پیم، چه اتفاقی برای خانواده و دیگر دوستان اسکات لنگ رخ داده است:

Avengers: Endgame

فضای این محله شباهت زیادی به سریال The Leftovers (بازماندگان) دارد و حتی اگر به خانه پشت سر اسکات لنگ نیز توجه کنید شاهد یک سگ سفید رنگ هستید و اگر این سریال را تماشا کرده باشید، قطعا می‌توانید یک رابطه عجیب پیدا کنید. 

Avengers: Endgame

در ادامه تصویری از کوئین جت را می‌بینیم که باتوجه‌به فضای شهر، ظاهرا در حال رفتن به شهر توکیو است. درواقع ما پیش از این می‌دانیم که بلک ویدو قرار است رونین را در خیابان‌های توکیو ملاقات کند. بااین‌حال، ممکن است شاهد حضور شخصیت‌های دیگری مثل کاپیتان آمریکا نیز باشیم که در صورت رخ دادن اتفاق غیر منتظره‌ای، بتوانند از بلک ویدو یا حتی رونین دفاع کنند.

Avengers: Endgame

سفینه بنتار احتمالا نقش مهمی در اتفاقات فیلم دارد

پس از آن یک صحنه مشترک از بلک ویدو و هاوک آی نشان داده می‌شود که این صحنه ما را به یاد صحنه مشترک آن‌ها در فیلم Avengers می‌اندازد. بااین‌حال، درون آن شباهتی به کوئین جت ندارد و بیشتر شبیه به درون سفینه The Benatar که به اعضای نگهبانان کهکشان تعلق دارد، است. همچنین ظاهر بلک ویدو و هاوک آی نیز بسیار با ظاهر آن‌ها در توکیو تفاوت دارد و این صحنه قطعا پس از آن ملاقات نخواهد بود، اما مشخص نیست که آن‌ها در حال سفر به سمت فضا هستند یا با سفینه The Benatar به دنیای کوانتوم سفر کرده‌اند؟ برخی اعتقاد دارند که آن‌ها در حال سفر به سیاره تایتان برای کشتن تانوس هستند، اما سؤال اصلی اینجا است که این سفر در چه زمانی از اتفاقات فیلم جریان دارد.

Avengers: Endgame

در صحنه بعدی هاوک آی را در حال فرار در تونل مشاهده می‌کنیم که در ادامه شاهد انفجار در آن هستیم که دلیل آن در حال حاضر مشخص نیست. این مکان هنوز مشخص نیست که دقیقا کجا است، اما اگر به تبلیغ تلویزیونی سوپر بول بازگردیم و به نور قرمز رنگ این تونل توجه کنیم، متوجه می‌شویم که این صحنه احتمالا پیش از صحنه تریلر سوپر بول است که ظاهرا هاوک آی موفق به فرار از این انفجار خواهد شد یا حتی صحنه سوپر بول ممکن است لحظه ورود او به این تونل مرموز باشد و در حال حاضر جواب این سؤال خیلی شفاف نیست:

Avengers: Endgame

همچنین اگر تیروکمان هاوک‌آی نیز توجه کنیم، شاهد تغییراتی در آن هستیم که یک چراغ قوه نیز روی آن بسته شده که احتمالا برای تیراندازی در محیط‌های بسیار تاریک نصب شده است.

Avengers: Endgame

در ادامه راکت راکون را روی وار ماشین مشاهده می‌کنیم که قطعا این صحنه شما را به یاد صحنه مشترک راکت و گروت در فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) خواهد انداخت:

Guardians of the Galaxy

در تریلر سوپر بول نیز ما شاهد لباس و ظاهر جدید راکت بودیم که در این تریلر نمای بهتری از آن به اشتراک گذاشته می‌شود. این لباس و همچنین سلاح، درواقع لباس و سلاح کلاسیک راکت راکون در دنیای کامیک است:

Avengers: Endgame

بااین‌حال، لباس وار ماشین نیز نسبت به آخرین حضورش تغییراتی کرده و درواقع طبق تصاویر مفهومی، بسیار پیشرفته‌تر و بزرگ‌تر شده است. پیش از این در تریلر سوپر بول و حتی این تریلر شاهد یک صحنه دیگر از لباس وار ماشین با حضور انت من در فیلم Avengers: Endgame نیز بودیم. 

Avengers: Endgame

در صحنه بعدی شاهد یک نمای کلی از ظاهر جدید هاوک آی هستیم که این ظاهر کمی جنجالی شده است، اما اگر به موقعیت آن توجه کنیم، به نظر می‌رسد که او در این صحنه در حال گفت‌وگو با استیو راجرز و اتفاقی که برای او افتاده، است. بااین‌حال، مدل موی او در صحنه‌های دیگر تفاوت پیدا کرده بود که احتمالا باز هم شاهد تغییرات این چنینی برای شخصیت‌ها در طول فیلم خواهیم بود.

Avengers: Endgame

اما در ادامه اسکات لنگ را مشاهده می‌کنیم که اگر به محیط اطراف و حتی لباس او توجه کنیم، شاهد چیزی نورانی در مقر اونجرز هستیم. شاید در نگاه اول این کاپیتان مارول باشد که در حال استفاده از قدرت باینری خود است، اما به نظر می‌رسد که شخصی یا گروهی به این مکان حمله کرده است که اگر به صحنه مشترک او با وار ماشین بازگردیم که آماده مبارزه می‌شوند:
Avengers: Endgame

احتمالا باید شاهد حمله این مکان نیز باشیم که صد البته هویت افراد مهاجم احتمالی مشخص نیست.

Avengers: Endgame

در طول تریلر شاهد چندین صحنه مبارزه هستیم که مکان اتفاقات مشخص نیست

پس از آن ثور را با سلاح بسیار قدرتمند استورم بریکر مشاهده می‌کنیم که در حال استفاده از قدرتش نیز است. آسمان این صحنه شباهت زیادی به آسمان واکاندا در نبردی که در فیلم Infinity War رخ داد، دارد و حال مشخص نیست که آیا او قرار است در زمان سفر کند تا انتخابش را تغییر دهد و اینبار سر تانوس را مورد هدف قرار دهد یا این صحنه تنها برای رد گم کنی گذاشته شده و درواقع ما داریم صحنه پیش از حمله ثور به تانوس را مشاهده می‌کنیم که غرورش باعث شد تا او به‌جای سر تانوس، بدن او را هدف قرار دهد و موجب بشکن تانوس شود. 

Avengers: Endgame

صحنه بعدی نبیولا را در حال مبارزه مشاهده می‌کنیم که این صحنه با صحنه راکت راکون و وار ماشین احتمالا مشترک است و به نظر می‌رسد که آن‌ها در یک مکان حضور دارند. بااین‌حال، این مکان شباهت بسیاری به نبرد سیاره تایتان در فیلم Infinity War دارد که از نظر موقعیت زمانی به نظر می‌رسد که تفاوت داشته باشد. بااین‌حال، بسیاری اعتقاد دارند که استارک با استفاده از تکنولوژی B.A.R.F در حال بررسی اتفاقات گذشته است تا در صورت سفر در زمان این اشخاص تصمیم‌های متفاوتی مثل نگفتن واقعیت در مورد گامورا به استار لرد توسط نبیولا، را بگیرند.

Avengers: Endgame

در طول فیلم احتمالا به مقر اونجرز حمله خواهد شد

اما اگر از صحنه تمرین تیراندازی بلک ویدو در مقر اونجرز عبور کنیم، صحنه کاپیتان آمریکا ممکن است به ما بگوید که شاید مارول نشانه‌هایی از نبرد پایانی را به ما داده است. در این صحنه کاپیتان آمریکا بار دیگر سپرش را برداشته و لباس جدیدی نیز مانند تصاویر مفهومی بر تن دارد و مکان این صحنه شباهت بسیاری به صحنه نبیولا و صحنه وار ماشین و راکت دارد. بااین‌حال، ظاهر کاپیتان آمریکا بسیار کثیف است و ظاهرا در حال انجام مبارزه با شخص یا گروهی است که به نظر می‌رسد این اتفاق در سیاره تایتان جریان دارد. برخی اعتقاد دارند این صحنه نشان می‌دهد که سیاره تایتان احیا نشده، بلکه تانوس با استفاده از سنگ واقعیت تایتان را به مکانی سر سبز تبدیل کرده است. همچنین اگر یکی از به تصاویر مفهومی فیلم Avengers: Endgame بازگردیم، متوجه می‌شویم که اعضای اونجرز در یک سیاره نامشخص آماده نبرد شده‌اند که احتمالا این صحنه با این تصویر مفهومی مشترک است.

Avengers: Endgame

Avengers: Endgame

باز هم شاهد یک تصویر جدید از انت من هستیم که کوچک شده که اطراف او دچار آتش سوزی شده است. در این صحنه یک مداد، یک پورت هدفون و ظاهرا یک لیوان یا بطری آب هستیم که با اینکه شاید این مکان مشخص نباشد کجا است، اما اگر به صحنه مشترک انت من و وار ماشین بازگردیم و به میز پشت سر آن‌ها توجه کنیم، به نظر می‌رسد که این اتفاق در مقر اونجرز جریان دارد و در صحنه‌ای که قبلا گفتیم که ظاهرا یک چیز نورانی دربرابر اسکات لنگ قرار دارد که ممکن است این صحنه‌ها با هم مشترک باشند و شاهد حمله به مقر اونجرز باشیم.

Avengers: Endgame

در اواخر تریلر از لباس دنیای کوانتوم اونجرز رسما رونمایی شد

و سرانجام در صحنه پایانی پیش از ظاهر شدن نام فیلم، شاهد اعضای اونجرز هستیم که در حال قدم زدن در مقر ساختمان دیده می‌شوند که ظاهرا لباس مخصوص سفر به دنیای کوانتوم را نیز بر تن دارند. در این تصویر شخصیت‌هایی مثل کاپیتان آمریکا، آیرون من، هاوک آی، انت من، بلک ویدو، نبیولا و وار ماشین حضور دارند. در این صحنه باتوجه‌به فضای خالی بین شخصیت‌ها، باید شاهد حضور شخصیت‌های بیشتری مثل راکت راکون که در تریلر سوپر بول دیده بودیم، ثور، کاپیتان مارول و هالک نیز باشیم که احتمالا مارول با تکنیک همیشگی خود آن‌ها را از صحنه حذف کرده است. این لباس سفید رنگ با ترکیب رنگ سیاه و قرمز را پیش از این در اسباب بازی‌ها و محصولات تجاری مرتبط با فیلم نیز مشاهده کرده بودیم که حال مارول در این تریلر وجود این لباس‌ها را تایید کرده است. بااین‌حال، این صحنه می‌تواند نظریه سفر در زمان را تایید کند و شاید باز هم مارول در حال گمراه کردن ذهن طرفداران است و برای جواب این سؤال باید تا زمان اکران فیلم حداقل صبر کنیم. بااین‌حال، در تریلر سوپر بول این صحنه کمی تفاوت داشت مثل مدل موی ناتاشا یا لحظه این قدم زدن و تابش نور خورشید، اما این صحنه می‌تواند آغاز آخرین مأموریت آن‌ها در فیلم نیز باشد.

Avengers: Endgame

Avengers: Endgame

در صحنه پایانی تریلر شاهد اولین ملاقات کاپیتان مارول با ثور هستیم که او توسط ثور آزمایش می‌شود

در صحنه پایانی تریلر سرانجام شاهد حضور کاپیتان مارول هستیم که ظاهرا اولین ملاقات او با ثور است. در صحنه پس از پایان فیلم Captain Marvel سرانجام شاهد بازگشت او به زمین بودیم که ظاهر و لباس او نسبت به فیلم مستقلش بسیار تغییر کرده بود. حال در این صحنه که ظاهرا پس از بازگشتش است، توسط ثور با استورم بریکر آزمایش می‌شود که نترس بودن کارول دانورز باعث لبخند رضایت ثور می‌شود تا شاید تنها صحنه‌ شوخی بین تمامی نمایش‌های فیلم Avengers: Endgame را بین دو تن از قوی‌ترین ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول شاهد باشیم. اگرچه کاپیتان مارول در طول تریلر حضور نداشت، اما بدون شک حضور پر رنگی را در اتفاقات فیلم دارد. بااین‌حال، به یاد داشته باشیم که حضور کاپیتان مارول به این معنا نیست او قرار است به‌تنهایی تانوس را شکست دهد و او درواقع قرار است نقش کلیدی را در این داستان مثل ثور یا آیرون من یا کاپیتان آمریکا داشته باشد و از طرفی به یاد بیاوریم که تانوس پیش از تمامی این اتفاقات در مورد دشمنان احتمالی خود تحقیق کرده بود و بعید است که تا به امروز به‌خصوص پس از همکاری با رونان، در مورد کاپیتان مارول چیزی نداند. بااین‌حال، بسیاری اعتقاد دارند که اعضای اونجرز بار دیگر برای انجام ماوریت خود تقسیم می‌شوند که گروهی وارد دنیای کوانتوم خواهند شد و گروهی دیگر به سیاره تایتان خواهند رفت که این موضوع نیز قابل تفکر است.

Avengers: Endgame

هالک غایب بزرگ تریلر بود

همچنین در پوستر منتشر شده از فیلم Avengers: Endgame نیز شاهد نام جان فاورو و بندیکت وانگ نیز هستیم که بدین ترتیب باید شاهد حضور شخصیت هپی هوگان و ونگ نیز در این فیلم باشیم. بااین‌حال، به نظر نمی‌رسد که این دو قرار است نقش پر رنگی را در اتفاقات فیلم داشته باشند، اما شخصیت اوکویه نیز در پوستر رسمی حضور دارد که در تمامی نمایش‌ها شاهد حضور او نبودیم و مشخص نیست که آیا قرار است در فیلم حضور پر رنگی را داشته باشد یا خیر، اما حضور او در اتفاقات فیلم نمی‌تواند باتوجه‌به رابطه نزدیکش با بلک پنتر عجیب باشد. همچنین در طول تریلر شاهد گفتن جمله Whatever It Takes یا به هر قیمتی شده، توسط کاپیتان آمریکا، آیرون من، بلک ویدو و هاوک آی هستیم که شاید در ابتدا شما را به یاد آهنگ Whatever It Takes اثر Imagine Dragons بیندازد، اما این موضوع اشاره‌ به این دارد که آن‌ها اینبار حاضر هستند هر چیزی را فدا کنند تا تانوس را شکست دهند و اتفاقات بشکن تانوس را خنثی کنند، اما بدون شک هالک غایب بزرگ تریلر بود که باید دلیلش را در فیلم متوجه شویم، اما این شخصیت حضور پر رنگی را در محصولات تجاری مرتبط با فیلم داشته و احتمالا حضور مهمی را در فیلم نیز دارد.

فیلم Avengers: Endgame برای اکران در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده