نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۱

The Infinity Saga به عنوان نام سه فاز اول دنیای سینمایی مارول انتخاب شد

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو اعلام کرد که سه فاز اول دنیای سینمایی مارول از این به بعد با نام The Infinity Saga شناخته می‌شوند.

حدود دو هفته است که اکران جهانی فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) آغاز شده است و تنها چند هفته دیگر فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت تا رسما فاز سوم دنیای سینمایی مارول به پایان برسد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، از انتخاب یک نام برای سه فاز اول این مجموعه بسیار محبوب خبر داده است. در مصاحبه با امپایر، فایگی گفت که از این به بعد سه فاز اول با نام The Infinity Saga (حماسه اینفینیتی) شناخته خواهند شد. با اینکه پیش از این فیلم‌های دنیای سینمایی مارول در هر فاز متفاوت تقسیم می‌شدند و هر فاز با اکران یک قسمت از فیلم Avengers (اونجرز) که در آن شاهد حضور اکثر ابرقهرمان آن بودیم، به اتمام می‌رسید، اما اکنون مشخص شده است که فیلم Avengers: Endgame پایان یک داستان است که از سال ۲۰۰۸ آغاز شده بود. فایگی به امپایر گفت که این نتیجه‌گیری نشان دهنده ارزش یک دهه تلاش برای ساخت فیلم در یک دنیای سینمایی است. فایگی در مورد تصمیم در رابطه با انتخاب نام The Infinity Saga گفت:

ما می‌خواستیم که یک مجموعه فیلم را به نحوی که هرگز قبلا انجام نشده بود، به پایان برسانیم. هری پاتر به پایان رسید چون تنها تعداد زیادی کتاب از آن وجود داشت و این موضوع در مورد ارباب حلقه‌ها نیز صدق می‌کند. اما ما فکر کردیم که ۲۲ فیلم برای روایت و پایان یک داستان در سرگرم کننده‌ترین شکل ممکن می‌تواند جالب و جذاب باشد.

کوین فایگی

فیلم Avengers: Endgame آخرین فیلم The Infinity Saga خواهد بود که پیش از این در فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) و دیگر فیلم‌ها شاهد تلاش تانوس برای جمع آوری سنگ‌های بی‌نهایت و تکمیل دستکش خود بودیم. با این حال، ما تا پیش از اکران فیلم Thor (ثور) که چهارمین فیلم دنیای سینمایی مارول بود، شاهد هیچ یک از سنگ‌های بی‌نهایت نبودیم که در صحنه‌های پس از پایان فیلم تسراکت نمایش داده شد. با این حال، انتخاب نام The Infinity Saga برای سه فاز اول دنیای سینمایی مارول می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. پیش از این فایگی گفته بود که به زودی شاهد معرفی‌های بیشتری از محصولات آینده دنیای سینمایی مارول خواهیم بود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده