نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۰

اولین تصویر رسمی تانوس در فیلم Avengers: Endgame منتشر شد

شماره جدید مجله امپایر به فیلم Avengers: Endgame اختصاص داده شده است که در آن شاهد اولین تصویر رسمی از تانوس هستیم.

روز پنج شنبه هفته گذشته بود که مارول استودیو در یک اقدام غافلگیر کننده دومین تریلر رسمی فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) را منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شماره جدید مجله امپایر به قسمت چهارم فیلم Avengers (اونجرز) اختصاص داده شده است. مجله امپایر به تازگی یک تصویر هنری از این فیلم مورد انتظار را که قرار است پایان بندی سه فاز اول دنیای سینمایی مارول باشد، منتشر کرده است که در این تصویر شاهد حضور تانوس در سیاره تایتان و دوران بازنشستگی پس از حوادث فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر زیبا را مشاهده کنید:

Avengers: Endgame Empire Cover

علاوه بر این، قابل انتظار است که شماره جدید مجله امپایر دارای چند کاور مختلف از فیلم Avengers: Endgame باشد که به تازگی دو کاور آن نیز فاش شده است. این دو کاور به نسخه اسپانیایی این مجله تعلق دارد که در یک کاور شاهد حضور هر ۶ عضو اصلی گروه اونجرز هستیم و در کاور دوم شخصیت تانوس حضور دارد که برای اولین بار یک تصویر رسمی از شخصیت تانوس در این فیلم به اشتراک گذاشته شده است. طبق تصاویر مفهومی که پیش از این منتشر شده بود، تانوس با لباس زره کامل خود در این تصویر دیده می‌شود که دستکش او پس از حوادث فیلم Avengers: Infinity War سالم است و نابود نشده است. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Avengers: Endgame Empire Cover

Avengers: Endgame Empire Cover

انتظار می‌رود که طی روزهای آینده تصویر و اطلاعات بیشتری از فیلم Avengers: Endgame توسط مجله امپایر منتشر شود و همچنین می‌توان انتظار داشت که این مجله دارای یک کاور دیگر با حضور دیگر اعضای اونجرز نیز باشد. مدتی پیش مراحل تدوین قسمت چهارم فیلم Avengers به پایان رسید که انتظار می‌رود مدت زمان این فیلم در حدود سه ساعت حفظ شده باشد. با این حال، مراحل ساخت این فیلم هنوز به پایان نرسیده است و انتظار می‌رود پیش فروش بلیت این فیلم به زودی آغاز شود.

فیلم Avengers: Endgame به کارگردانی جو و آنتونی روسو ملقب به برادران روسو، برای اکران در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده