نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۳

اولین تیزر تریلر انیمیشن Toy Story 4 منتشر شد

در یک اتفاق غیر منتظره، کمپانی والت دیزنی و پیکسار امروز اولین تیزر تریلر و پوستر انیمیشن Toy Story 4 را منتشر کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی والت دیزنی و استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار اولین تیزر تریلر و پوستر انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴) را منتشر کرده‌اند. این تریلر که زمان آن حدود ۹۰ ثانیه است، تصاویر و اطلاعات زیادی را به اشتراک نمی‌گذارد، اما نگاه بامزه و جالبی از شخصیت‌های این قسمت را نشان می‌دهد. در اولین تریلر قسمت چهارم قسمت چهارم انیمیشن Toy Story (داستان اسباب بازی) شاهد حضور شخصیت‌هایی چون وودی با صداپیشگی تام هنکس، باز لایتیر با صداپیشگی تیم آلن، جسی با صداپیشگی جون کیوسک، آقای سر سیب زمینی (صداپیشه نامشخص)، خانم سر سیب زمینی با صداپیشگی استل هریس، رکس با صداپیشگی والاس شاون، با صداپیشگی جان راتزنبرگر، الین با صداپیشگی جف پیجن و اسلینکی داگ با صداپیشگی بلیک کلارک هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

علاوه بر تریلر، پیکسار و دیزنی اولین پوستر رسمی انیمیشن Toy Story 4 را نیز منتشر کرده‌اند که در این پوستر تنها شاهد حضور شخصیت وودی هستیم که به نظر می‌رسد اشاره‌ای به آخرین ماجراجویی این کابوی محبوب دارد. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Toy Story 4 Poster

کارگردانی انیمیشن Toy Story 4 بر عهده جاش کولی است. او در مورد اولین تریلر این انیمیشن گفت:

مانند بسیاری از مردم تصور می‌کردم که انیمیشن Toy Story 3 (داستان اسباب بازی ۳) پایان داستان اندی و وودی خواهد بود، اما درست مثل زندگی، هر پایان یک آغاز جدید است. وودی اکنون در یک اتاق جدید با اسباب بازی‌های جدید و یک بچه جدید است و این چیزی است که ما هرگز مثل آن را پیش از این ندیده بودیم. سوالاتی در این مورد مطرح شد که آغاز بررسی و مطالعه یک داستان سرگرم کننده بود.

علاوه بر بازگشت شخصیت‌های محبوب و قدیمی مجموعه داستان اسباب بازی در اولین تیزر تریلر انیمیشن Toy Story 4، شاهد معرفی و حضور اسباب بازی جدید شخصیت بانی (صاحب جدید اسباب بازی‌ها) نیز در این تریلر بودیم که این اسباب بازی فرکی با صداپیشگی تونی هیل، نام دارد. او خودش را یک اسباب بازی نمی‌داند و شبیه به یک چنگال است، اما در ادامه فرکی خودش را در وسط ماجراجویی وودی و گروهش می‌بیند. کولی در مورد این شخصیت توضیح داد:

دنیای انیمیشن Toy Story بر این ایده استوار است که همه چیز در این جهان هدف دار است. هدف اسباب بازی‌ها این است که برای یک بچه در این مکان حضور داشته باشند. اما در مورد اسباب بازی‌های دیگر که از اشیا ساخته شده‌اند چه معنی می‌دهد؟ فرکی یک اسباب بازی است که بانی او را با یک چنگال یک بار مصرف ساخته است و بنابراین او با یک بحران هویت روبه‌رو می‌شود. او می‌خواهد هدف و کار خود به‌عنوان یک چنگال یکبار مصرف انجام دهد، اما در حال حاضر هدف او به‌عنوان یک اسباب بازی جدید برای بانی است.

Toy Story 4

انیمیشن Toy Story 4 قرار است در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده