نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۷

تیزر تریلر جدید انیمیشن Toy Story 4 با محوریت معرفی شخصیت‌های جدید آن

پیکسار و والت دیزنی تیزر تریلر جدیدی از انیمیشن Toy Story 4 را با محوریت معرفی دو شخصیت جدید آن منتشر کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی والت دیزنی و استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار تیزر تریلر و پوسترهای جدید دیگری از انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴) را منتشر کرده‌اند. روز گذشته بود که پیکسار و دیزنی اولین تیزر تریلر رسمی قسمت چهارم انیمیشن Toy Story (داستان اسباب بازی) را منتشر کردند. حال تیزر تریلر جدیدی از این انیمیشن سینمایی مورد انتظار منتشر شده است. در این تریلر که در واقع واکنش شخصیت‌های دنیای آن به اولین تیزر تریلر آن است، شاهد معرفی دو شخصیت جدید انیمیشن Toy Story 4 هستیم که داکی (Ducky) و بانی (Bunny) نام دارند. کیگان-مایکل کی صداپیشگی شخصیت داکی و جردن پیل صداپیشگی شخصیت بانی را در این انیمیشن سینمایی بر عهده دارند که در واقع قرار است شاهد زوج کی و پیل باشیم. در پایان این تیزر تریلر دو شخصیت وودی با صداپیشگی تام هنکس و باز لایتیر با صداپیشگی تیم آلن، نیز وارد می‌شوند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر داکی و بانی، در اولین تریلر انیمیشن Toy Story 4 شاهد معرفی شخصیت فرکی با صداپیشگی تونی هیل، نیز بودیم که در اصل یک چنگال یک بار مصرف است که به یک اسباب بازی تبدیل شده است. علاوه بر تریلر، پیکسار سه پوستر دیگر از انیمیشن Toy Story 4 را نیز منتشر کرده است که در این پوسترها، شاهد حضور باز لایتیر، داکی، بانی و فرکی هستیم. شما در ادامه می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید:

Toy Story 4 Poster

Toy Story 4 Poster

Toy Story 4 Poster

در انیمیشن Toy Story 4 وودی و بقیه اسباب بازی‌ها برای یک ماجراجویی جدید بازگشته‌اند. آن‌ها در اتاق بانی، صاحب جدید خود با دوستان جدیدی از جمله فرکی آشنا می‌شوند، اما فرکی اصرار دارد که او یک اسباب بازی نیست. فرکی در واقع پروژه بانی است که با یک چنگال یک بار مصرف ساخته شده و مطمئن است که جایی در اتاق بانی ندارد. متاسفانه هربار که او تلاش می‌کند تا از بین برود، کسی او را به یک ماجراجویی باز می‌گرداند که او ترجیح می‌دهد در آن حضور نداشته باشد. ماجراجویی جدید وودی در انیمیشن Toy Story 4 شامل سفر به یک کارناوال است که در آن با داکی و بانی آشنا می‌شود که این دو عروسک در واقع جایزه‌های یکی از مسابقات این کارناوال هستند، اما زمانی که برنامه‌های آن‌ها قطع می‌شود، وودی و دوستانش در یک ماجراجویی غیر منتظره وارد می‌شوند که در آن باید با یک گروه از اسباب بازی‌هایی که هیچ ایده‌ای ندارند که چه احساسی روی دیوار جوایز دارند و به چه چیزی علاقه‌مند هستند، مواجه شوند.

انیمیشن Toy Story 4 قرار است در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده