نویسنده: علی ولی خانی
// سه شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

تریلر جدید انیمیشن Toy Story 4 امروز منتشر خواهد شد

امروز جدیدترین تریلر انیمیشن Toy Story 4 در یکی از برنامه‌های صبحگاهی تلویزیونی آمریکا به نمایش درمی‌آید.

تریلر جدید انیمیشن Toy Story 4 تقریبا اینجاست. جدیدترین تریلر ساخته‌ی استودیو Pixar امروز، نوزدهم مارس (بیست و هشتم اسفند)، در برنامه‌ی صبحگاهی Good Morning America پخش خواهد شد. این برنامه از شبکه‌ی ABC، که خود تابع شرکت Disney فعالیت می‌کند، پخش خواهد شد.

Good Morning America نگاهی اولیه به تریلر بلند جدید Toy Story 4 خواهد انداخت، پس ممکن است ما تنها شاهد به نمایش درآمدن بخش‌هایی از تریلر در این برنامه‌ی صبحگاهی باشیم و تریلر کامل بعدا منتشر شود. اتفاقی مشابه در انتشار تریلر فیلم Dark Phoenix نیز رخ داد؛ ابتدا بخش‌هایی از تریلر فیلم در تلویزیون به نمایش درآمد و بعد از گذشته چند دقیقه تریلر به صورت کامل روی اینترنت قرار گرفت. امید می‌رود که اتفاقی مشابه برای Toy Story 4 نیز رخ دهد.

دیروز در حساب توییتر رسمی برنامه‌ی Good Morning America پست زیر منتشر شد:

فردا: نگاه اولیه‌ی GMA@ به تریلر بلند جدید ToyStory4@ از DisneyPixar@! 

هجدهم مارچ ۲۰۱۹‌ (بیست و هفتم اسفند ۹۷)

آخرین تریلر ToyStory 4 بعد از مسابقه‌ی سوپر باول در ماه فوریه روی آنتن رفت و شخصیت باز لایت‌یر را در شرایطی دشوار نشان داد. این تریلر را می‌توانید از اینجا تماشا کنید.

Toy Story 4 در ۲۱ ژوئن (سی و یک خرداد ۹۸) بر روی پرده‌ی سینما خواهد رفت. در این فیلم شاهد بازگشت تام هنکس (وودی)، تیم آلن (باز)، آنی پاتس (بو پیپ)، جوان کوساک (جسی)، بلیک کلارک (اسلینکی داگ)، والاس شاون (رکس) و جان راتزنبرگ (هم) خواهیم بود. در این بین اسباب بازی‌های جدیدی به داستان اضافه شده‌اند که از صداپیشگان آن‌ها می‌توان به تونی هیل (فورکی)، داکی (کیگان-مایکل کی) و جورن پیل (بانی) اشاره کرد.

Toy Story 4 تنها یکی از آثار بزرگی است که دیزنی قصد دارد در سال میلادی جاری منتشر کند. مدت زیادی از موفقیت بزرگ دیزنی با انتشار فیلم Capitan Marvel به‌وسیله‌ی واحد استودیو مارول این شرکت نمی‌گذرد و در دست دیگر، فیلم Avengers: Endgame قرار است در ماه آوریل (زمانی بین فروردین و اردیبهشت) منتشر شود. دیزنی انتشار فیلم‌های Dumbo ،The Lion King ،Aladdin ،Frozen 2 و Star Wars: Episode IX را تا قبل از پایان سال ۲۰۱۹ در لیست برنامه‌های خود دارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده