نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

زمان انتشار تریلر بعدی فیلم Black Widow مشخص شد

شبکه ESPN به‌تازگی اطلاعاتی از زمان انتشار تریلر بعدی فیلم Black Widow منتشر کرده است.

ماه گذشته بود که مارول استودیو سرانجام اولین تیزر تریلر فیلم Black Widow (بلک ویدو) را منتشر کرد که این تریلر با استقبال طرفداران مواجه شد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار تریلر بعدی این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول مشخص شده است. شبکه ESPN به‌تازگی تبلیغ تلویزیونی را منتشر کرده که براساس آن، نمایش ویژه‌ و اختصاصی از فیلم Black Widow قرار است در طول مسابقه قهرمانی ملی فوتبال آمریکایی (NCAA) که در روز دوشنبه، ۱۳ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۳ دی امسال) برگزار خواهد شد، منتشر شود. با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از انتشار اولین تیزر تریلر فیلم بلک ویدو نمی‌گذرد، قابل انتظار است که تریلر کوتاهی از این فیلم منتشر شود که انتظار می‌رود حاوی تصاویر جدیدی نیز باشد. 

فیلم Black Widow

همچنین مسابقه Super Bowl (سوپر بول) نیز با فاصله بسیار کمی با این مسابقه قرار است برگزار شود و حتی فاصله آن به یک ماه نیز نخواهد رسید و گفته می‌شود که احتمالا والت دیزنی ترجیح داده تا نمایش اختصاصی فیلم Black Widow که برای این مسابقه در نظر گرفته شده بود، را کمی زودتر منتشر کند و به‌جای آن تمرکزش را روی تبلیغ فیلم یا فیلم‌های دیگری قرار دهد. تبلیغ تلویزیونی کوتاه بلک ویدو که توسط یک کاربر در توییتر منتشر شده، حاوی تصویر جدیدی نیست و در واقع نسخه خلاصه شده اولین تریلر این فیلم است. همچنین به‌تازگی شاهد حضور پر رنگ فیلم Black Widow در فهرست مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۰ از نگاه کاربران وب‌سایت‌هایی چون IMDB، فاندانگو و Atom Tickets بودیم که به‌ترتیب در رتبه پنجم، دوم و دوم مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۰ کاربران این وب‌سایت‌ها قرار دارد.

فیلم Black Widow برای اکران در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. اسکارلت جوهانسون، دیوید هاربر، ریچل وایس، فلورنس پیو، او.تی. فاگبنلی، ویلیام هرت و ری وینستون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Widow حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. بااین حال، بازیگر نقش تسک مستر هنوز معرفی نشده است. کیت شورتلند، کارگردان فیلم Somersault (پشتک)، وظیفه کارگردانی «بلک ویدو» را بر عهده داشته است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده