نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

تاریخ انتشار بلوری فیلم Terminator: Dark Fate مشخص شد

بخش محصولات خانگی شرکت پارامونت پیکچرز تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Terminator: Dark Fate را تایید و اعلام کرده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Terminator: Dark Fate (ترمیناتور: سرنوشت تاریک) تایید و اعلام شده است. بخش محصولات خانگی شرکت پارامونت پیکچرز اعلام کرد که در ابتدا شاهد انتشار نسخه دیجیتالی قسمت جدید فیلم Terminator (ترمیناتور) در تاریخ ۱۴ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۴ دی ۱۳۹۸) خواهیم بود و در ادامه نسخه خانگی این فیلم اکشن و علمی تخیلی که شامل نسخه 4K Ultra HD، بلوری و DVD می‌شود، در تاریخ ۲۸ ژانویه ۲۰۲۰ (۸ بهمن ۱۳۹۸) منتشر خواهد شد. فیلم Terminator: Dark Fate در ماه گذشته به‌روی پرده‌های سینما رفت و نتوانست نظر منتقدان را جلب کند و نقدهای متوسطی را دریافت کرد.

Terminator: Dark Fate

فیلم Terminator 6 (ترمیناتور 6) در گیشه نیز عملکردی پایین‌تر از انتظار را داشت و تا به امروز تنها بیش از ۲۶۰.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل ۶۲ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۹۸.۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. نسخه خانگی فیلم Terminator: Dark Fate حاوی محتوای اضافه از جمله صحنه‌های حذف شده و نسخه طولانی‌تر برخی از صحنه‌ها، بخشی در مورد خلق دنیای فیلم، بخشی در مورد جلوه‌های ویژه فیلم از جمله جلوه‌های ویژه شخصیت Rev 9، بخشی در مورد خلق یک تهدید جدید، فناوری آینده، بررسی ساخت چند صحنه فیلم و تفسیر صوتی فیلم با حضور تیم میلر و جولیان کلارک (تدوین‌گر فیلم)، نیز خواهد بود.

آرنولد شوارزنگر، لیندا همیلتون، مکنزی دیویس، گابریل لونا، ناتالیا ریز، ادوارد فرلانگ ، دیگو بونتا، تریستان اوجوا، انریکه آرسه و آلیسیا بوراچرو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Terminator: Dark Fate حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی قسمت جدید فیلم Terminator بر عهده تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool (ددپول) بوده است. جیمز کامرون، کارگردان دو قسمت ابتدایی فیلم ترمیناتور پس از سال‌ها بار دیگر به عنوان تهیه کننده در این فیلم بازگشته است. فیلم Terminator: Dark Fate دنباله مستقیم فیلم Terminator 2: Judgement Day (ترمیناتور ۲: روز داوری) است و اتفاقات قسمت سوم تا پنجم را نادیده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده