نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

بازگشت ادوارد فرلانگ در فیلم Terminator: Dark Fate تایید شد؛ درجه سنی فیلم مشخص شد

تیم میلر تایید کرد که ادوارد فرلانگ برای نقش آفرینی دوباره در نقش جان کانر در فیلم Terminator: Dark Fate بازگشته و همچنین درجه سنی فیلم نیز اعلام شد.

ماه گذشته بود که پارامونت پیکچرز اولین تیزر تریلر فیلم Terminator: Dark Fate (ترمیناتور: سرنوشت تاریک) را منتشر کرد و در آن شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات این فیلم اکشن بودیم. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از قسمت جدید فیلم Terminator (ترمیناتور) منتشر شده است. در حاشیه اولین روز نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 و در پنل پارامونت، سازندگان این فیلم تایید کردند ادوارد فرلانگ که پیش از این در فیلم Terminator 2: Judgement Day (ترمیناتور ۲: روز داوری) نقش جان کانر را بازی کرده بود، برای نقش آفرینی دوباره در این نقش در فیلم Terminator: Dark Fate بازگشته است. پس از آرنولد شوارزنگر، بازیگر نقش ترمیناتور، لیندا همیلتون، بازیگر نقش سارا کانر، فرلانگ سومین بازیگر فیلم Terminator 2 است که در قسمت جدید این مجموعه حضور دارد.

ادوارد فرلانگ

با این حال، فرلانگ طی سال‌های اخیر با مشکلات زیادی مواجه بوده و حال باید دید که او چقدر در اتفاقات فیلم Terminator: Dark Fate نقش دارد و آیا این فیلم می‌تواند بازگشتی برای او و مجموعه ترمیناتور باشد یا اتفاق دیگری در انتظار او است. همچنین فرلانگ تنها بازیگری نیست که نقش جان کانر را در مجموعه فیلم Terminator بازی کرده و علاوه بر او، نیک استال در فیلم Terminator 3: Rise of the Machines (ترمیناتور ۳: خیزش ماشین‌ها)، کریستین بیل در فیلم Terminator Salvation (ترمیناتور رستگاری) و جیسون کلارک (و نقش T-3000) در فیلم Terminator Genisys (ترمیناتور: پیدایش)، نقش جان کانر را بر عهده داشته و بازی کرده بودند.

همچنین در پنل پارامونت، تصاویر و ویدوهایی از فیلم Terminator: Dark Fate نیز نمایش داده شد که طبق توصیفات منتشر شده، در آن شاهد نمایش اکشن جدید از فیلم بودیم، اما این ویدیو تا به این لحظه رسما منتشر نشده است که یک ویدیو از پشت صحنه ساخت فیلم نیز منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید آن را در صفحه یوتیوب پارامونت تماشا کنید. علاوه بر این، جیمز کامرون، کارگردان دو قسمت ابتدایی فیلم ترمیناتور، گفت او در حال حاضر مشغول کار روی فیلم Avatar 2 (آواتار ۲) است و اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشت، اما او تایید کرد که فیلم Terminator: Dark Fate قرار است با درجه سنی بزرگسال (R) منتشر شود و تیم میلر نیز در ادامه گفت که DNA مجموعه ترمیناتور درجه سنی بزرگسال است و به همین دلیل این فیلم قرار نیست با درجه سنی PG-13 اکران شود. میلر گفت:

در واقع طرفداران این درجه سنی را می‌خواستند. در صورتی که درجه سنی فیلم بزرگسال نبود، من برنامه دیگری نیز در سر داشتم، اما DNA یک فیلم ترمیناتور درجه سنی بزرگسال است. بنابراین اگر درجه سنی بزرگسال نبود، ما مجبور بودیم چیزهای بیشتری به ساختار فیلم اضافه کنیم که شرم آور بود. بنابراین ما می‌دانستیم که طرفداران دنبال چه چیزی هستند و ما می‌دانستیم که خود ما نیز قرار است چه کاری را انجام دهیم و این همیشه برنامه من بود.

Terminator: Dark Fate

فیلم Terminator: Dark Fate برای اکران در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده