نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵

پوستر جدید فیلم Top Gun: Maverick با بازی تام کروز منتشر شد؛ تریلر جدید فردا

شرکت پارامونت پیکچرز پوستر جدیدی از فیلم Top Gun: Maverick را منتشر و اعلام کرد که دومین تریلر این فیلم فردا منتشر خواهد شد. 

ماه تیر امسال و در جریان اولین روز نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 بود که شرکت پارامونت پیکچرز اولین تریلر رسمی فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) را منتشر کرد و با اینکه استقبال بسیار خوبی از تریلر شد، اما تا به امروز خبرها و تصاویر جدیدی از فیلم منتشر نشده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار تریلر بعدی دنباله فیلم Top Gun (تاپ گان) مشخص شده است. شرکت پارامونت امروز پوستر جدیدی از فیلم Top Gun 2 (تاپ گان ۲) را منتشر کرد که در این پوستر شاهد حضور پیت میچل ملقب به ماوریک با بازی تام کروز، هستیم که به یک جنگنده P-51 ماستنگ که یک جنگنده دوره جنگ جهانی دوم بوده و توسط نورث آمریکن تولید شده، تکیه داده و در حال تماشای پرواز دو فروند جنگنده F/A-18 سوپر هورنت است. همچنین پارامونت تایید کرد که فردا دومین تریلر فیلم Top Gun: Maverick قرار است منتشر شود که ظاهرا این تریلر در ساعت ۱۶:۳۰ روز دوشنبه به وقت تهران منتشر می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر فیلم Top Gun: Maverick

تام کروز در نقش پیت میچل (ماوریک)، وال کیلمر در نقش تام کازنسکی (آیسمن)، مایلز تلر در نقش پسر گوس، جنیفر کانلی در یک نقش مهم، گلن پاول در نقش Slayer (اسلیر)، اد هریس، جان هم، لوئیس پولمن، مونیکا باربارو، چارلز پارنل، جی الیس، بشیر صلاح الدین، منی جاسینتو و دنی رامیرز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Top Gun: Maverick حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جوزف کوشینسکی، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Tron: Legacy (ترون: میراث) و فیلم Oblivion (فراموشی)، وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Top Gun براساس فیلمنامه‌ای از پیتر کریگ، اشلی میلر، جاستین مارکس، زک استنتز و اریک وارن سینگر، را بر عهده داشته است.

فیلم Top Gun: Maverick برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ (۶ تیر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. همچنین کریستوفر مک‌ کوری، کارگردان دو قسمت اخیر فیلم Mission Impossible (ماموریت غیر ممکن)، به نوشتن فیلمنامه فیلم Top Gun: Maverick کمک کرده است.


منبع VitalThrills
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده