نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۷

سریال Halo شباهت‌های زیادی به Game of Thrones خواهد داشت

تهیه‌کننده اجرایی 343Industries از شباهت‌های سریال Halo از نظر عظمت و اتفاقات سیاسی با Game of Thrones می‌گوید.

با وجود معرفی سریال هیلو (Halo) از مدتی قبل، هنوز اطلاعات زیادی از آن نداریم و طرفداران این مجموعه محبوب بی‌صبرانه منتظر شنیدن اخبار بیشتری از آن هستند. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و طبق صحبت‌های یکی از تهیه‌کنندگان 343Industries، مطلع شدیم که این سریال از جهاتی به بازی تاج و تخت (Game of Thrones) شباهت خواهد داشت.

این روزها با پایان کار مجموعه بازی تاج و تخت، همچنان بحث‌های زیادی در مورد آن می‌شود و کیکی ولف‌کیل به‌عنوان یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی 343Industries و مدیر رسانه‌ای این استودیو هم در جدیدترین گفتگوی خود به این مجموعه اشاره کرد و در پاسخ به سوالی در مورد حال و هوای سریال Halo گفت:

پیدا کردن یک نمونه مشابه برای مقایسه با سریال هیلو کار سختی است، ولی ما بین خودمان از بازی تاج و تخت به‌عنوان نمونه‌ای مشابه از نظر ابعاد و عظمت و روابط پیچیده‌ بین شخصیت‌ها و گروه‌ها یاد می‌کنیم.

دنیای هیلو حال و هوای درام‌های سیاسی را دارد و با اینکه در بازی‌های این مجموعه کمتر به این مباحث اشاره شده است، ولی در سریال می‌توانیم استفاده‌های جالبی از این بخش‌های مشابه بازی تاج و تخت کنیم.

با توجه به صحبت‌های ولف‌کیل، هرچند شاید نتوانیم شاهد اتفاقاتی چون «عروسی خونین» با حضور شخصیت‌هایی مثل گروهبان جانسون در هیلو باشیم، ولی می‌توان منتظر ماجراهای سیاسی جالبی بود و در کنار صحنه‌های اکشن و مهیج با حضور مسترچیف (Master Chief) که نقش او را پابلو شرایبر ایفا می‌کند، داستان‌هایی خارج از فضای جنگی هم رخ خواهد داد؛ چرا که دنیای هیلو پُر است از اتفاقات سیاسی و البته مذهبی در ارتباط با گروه‌ها و نژادهای مختلف و تقابل بین انسان‌ها و کاوننت و توطئه‌ها و خیانت‌هایی که در این مجموعه رخ می‌دهند.

البته شکی نیست که در این مجموعه شاهد مواردی چون ارتباطات نامشروع بین شخصیت‌ها نخواهیم بود و ولف‌کیل هم در این مورد می‌گوید:

اگر دنبال چنین چیزهایی هستید، آن‌ها را در هیلو پیدا نخواهید کرد.

سریال هیلو برای پخش از شبکه شوتایم تولید می‌شود و شاید بتوانیم در کنفرانس مایکروسافت در E3 2019 اطلاعات بیشتری از آن کسب کنیم.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده