نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۵

سریال The Witcher برای فصل دوم تمدید شد

پیش از انتشار فصل اول سریال The Witcher، شبکه نتفلیکس از تمدید این سریال مورد انتظار برای فصل دوم خبر داده است.

اوایل این ماه بود که شبکه نت فلیکس دومین تریلر رسمی سریال The Witcher (ویچر) را منتشر کرد که این تریلر وعده یک اقتباس با کیفیت بالا از رمان‌های محبوب و پر فروش فانتزی اندری ساپکوفسکی را به طرفداران داد. همچنین در پایان تریلر مشخص شد که فصل اول سریال ویچر که در ۸ قسمت تولید شده، قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر امسال (۲۹ آذر) از شبکه Netflix منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال فانتزی و فوق العاده مورد انتظار برای فصل دوم تمدید شده است. 

شبکه نتفلیکس رسما از تمدید سریال The Witcher برای فصل دوم خبر داد که فصل دوم این سریال قرار است مانند فصل اول در ۸ قسمت تولید شود و مراحل فیلمبرداری و تولید آن از اوایل سال ۲۰۲۰ در لندن آغاز خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که فصل دوم سریال ویچر در سال ۲۰۲۱ از شبکه نتفلیکس منتشر شود. فصل دوم این سریال قرار است ادامه ماجراجویی‌های گرالت با بازی هنری کویل، سیری با بازی فریا آلن و ینیفر با بازی آنیا چالوترا، را دنبال کند. لورن اشمیت هیسریش، شورانر سریال که برای ساخت فصل دوم باز خواهد گشت، در بیانیه منتشر شده گفت:

در حالی که طرفداران هنوز اولین فصل اول سریال را تماشا نکرده‌اند، من بسیار هیجان‌زده هستم که می‌توانیم تایید کنیم که ما دوباره برای فصل دوم و به دنیای Continent (کانتیننت) باز خواهیم گشت تا ادامه داستان‌های گرالت، سیری و ینیفر را دنبال کنیم.

فصل دوم سریال The Witcher

اتفاقات سریال ویچر در دنیای کانتیننت جریان دارد که در این دنیا شاهد حضور انسان‌ها،‌ الف‌ها، ویچرها، کوتوله‌ها و هیولاها هستیم که هر یک در حال مبارزه برای بقا هستند و در آن نبرد بین خیر و شر در جریان است. هنری کویل، فریا آلن، آنیا چالوترا، آنا شافر، جودی می، اما اپلتون، میمی دیونی، تریکا ویلسون-رید، میلی برادی، آدام لوی، بیورن هیریون هارلدسون، می‌آنا بورینگ، ربکا بنسون، شین اتول، لوک نیل، متیو نیل، توبی بمتفا، سانی سرکیس، رادریک هیل، اینگه بکمن، شارلوت اولری، ناتاشا کالزک، امیت شاه و تام کنتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Witcher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده