نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۵

تریلر جدید سریال ویچر منتشر شد؛ اعلام تاریخ انتشار

شبکه نتفلیکس سرانجام تریلر جدید سریال The Witcher با بازی هنری کویل را منتشر و تاریخ انتشار این سریال فانتزی را اعلام کرد.

اواخر ماه تیر و در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 بود که شبکه نت فلیکس اولین تیزر تریلر رسمی سریال The Witcher (ویچر) را منتشر کرد و روز گذشته اعلام شد که امروز قرار است دومین تریلر رسمی این سریال فانتزی و مورد انتظار منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه Netflix دومین تریلر رسمی سریال ویچر را منتشر کرده است. در تریلر جدید سریال The Witcher شاهد تصاویر جدیدی از اتفاقات آن هستیم و تصاویر بیشتری از داستان و همچنین صحنه‌های مبارزه سریال را شاهد هستیم. بخش زیادی از تمرکز تریلر روی گرالت با بازی هنری کویل بود که علاوه‌بر صحنه‌های مبارزه و شمشیر زنی گرالت که از کیفیت بالایی برخوردار است، شاهد تمرکز بیشتری روی سیری با بازی فریا آلن هستیم که او به دنبال یافتن گرالت است. این تریلر بار دیگر وعده یک سریال فانتزی با کیفیت بالا را می‌دهد و شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را از صفحه رسمی نتفلیکس در یوتیوب تماشا کنید.

سریال The Witcher

در طول تریلر شاهد استفاده گرالت از شمشیر و جادو برای مبارزه هستیم که ظاهرا کویل برای اجرای هرچه بهتر آن تمرینات زیادی دیده و حتی از بازی آن نیز الگو گرفته است. همچنین در پایان تریلر نتفلیکس تایید کرد که فصل اول سریال The Witcher در تاریخ ۲۰ دسامبر امسال (۲۹ آذر) منتشر خواهد شد که با تاریخی که پیش از این شایعه شده بود، سه روز اختلاف دارد. فصل اول سریال ویچر براساس دو رمان اول این مجموعه به‌نام‌های Sword of Destiny و The Last Wish در ۸ قسمت تولید شده است. همچنین طی روزهای گذشته نیز تصاویر جدیدی از این سریال فانتزی منتشر شده که شما در اینجا و اینجا می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید. 

هنری کویل، فریا آلن، آنیا چالوترا، آنا شافر، جودی می، میمی دیونی، تریکا ویلسون-رید، میلی برادی، آدام لوی، بیورن هیریون هارلدسون، می‌آنا بورینگ، ربکا بنسون، شین اتول، لوک نیل، متیو نیل، توبی بمتفا، سانی سرکیس، رادریک هیل، اینگه بکمن، شارلوت اولری، ناتاشا کالزک، امیت شاه و تام کنتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Witcher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اندلورن اشمیت هیسریش، تهیه‌کننده اجرایی سریال Daredevil (دردویل)، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده در سریال ویچر حضور دارد


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده