نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱

صحنه حذف شده کاترین لانگفورد در فیلم Avengers: Endgame منتشر شد

سرانجام مارول صحنه حذف شده کاترین لانگفورد در فیلم Avengers: Endgame را در سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر کرد.

فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) به اتفاقات ۱۱ سال اول دنیای سینمایی مارول که با نام The Infinity Saga (حماسه اینفینیتی) شناخته می‌شود، خاتمه داد و حال قسمت چهارم فیلم Avengers (اونجرز) با شکستن رکورد فیلم Avatar (آواتار) به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای جهان تبدیل شده است. در این فیلم قرار بود شاهد حضور  کاترین لانگفورد، بازیگر نقش هانا بیکر در سریال Thirteen Reasons Why (سیزده دلیل که چرا)، نیز باشیم، اما صحنه او در فیلم حذف و حتی تا به امروز نیز منتشر نشده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، صحنه حذف شده لانگفورد در فیلم Avengers: Endgame منتشر شده است. سرانجام از روز گذشته سرویس استریم دیزنی پلاس کار خودش را آغاز کرد و این سرویس استریم حاوی یک برنامه مستند به‌نام Marvel Studios: Expanding the Universe است که در آن شاهد ویدیوها و تصاویری از فیلم‌ها و سریال‌های دنیای سینمایی مارول هستیم.

Avengers: Endgame

ادامه این خبر ممکن است پایان فیلم Avengers: Endgame را برای شما فاش کند

.

.

.

حال در بخشی از ویدیوهای منتشر شده در برنامه Marvel Studios: Expanding the Universe، شاهد تصاویر حذف شده از فیلم Avengers: Endgame نیز هستیم که در آن یک نسخه متفاوت از مرگ شخصیت بلک ویدیو نیز نمایش داده می‌شود، اما صحنه‌ایی که بیش از همه صدا کرده، صحنه حذف شده شخصیت مورگان استارک با بازی کاترین لانگفورد، است. همانطور که پیش از این می‌دانستیم، در ابتدا تونی استارک (آیرون من) با بازی رابرت داونی جونیور، قرار بود پس از زدن بشکن به سنگ روح برود و با نسخه بزرگسالی دخترش ملاقات کند. بااین حال، در طول نمایش آزمایشی فیلم، افراد حاضر نتوانستند خیلی با این صحنه ارتباط برقرار کنند تا در نهایت این صحنه از فیلم حذف شد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو که نسخه غیر رسمی آن است، را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر این، تصاویری از سریال‌های مارول استودیو برای دیزنی پلاس نیز منتشر شده که در آن شاهد تصاویری از سریال‌هایی چون سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر)، انیمیشن ?What If (چه می‌شود اگر؟) و سریال Hawkeye (هاوک‌آی) هستیم و شما در اینجا می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید.


منبع MCUCosmic
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده