نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

سریال Titans برای فصل سوم تمدید شد

شبکه دی سی یونیورس از تمدید سریال Titans برای فصل سوم خبر داده و فصل شروع پخش آن را اعلام کرده است.

مدتی می‌شود که پخش فصل دوم سریال Titans (تایتان‌ها) از شبکه دی‌ سی یونیورس (DC Universe) آغاز شده و تا به امروز ۱۰ قسمت از آن منتشر شده و ۳ قسمت تا پایان فصل دوم بیشتر باقی نمانده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال محبوب برای فصل سوم نیز تمدید شده است. شبکه DC Universe از تمدید سریال Titans برای فصل سوم خبر داده و اعلام کرد که پخش فصل سوم این سریال قرار است از پاییز سال ۲۰۲۱ آغاز شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فصل سوم در دسترس نیست. در حال حاضر سریال Doom Patrol (دووم پاترول) نیز برای فصل دوم تمدید شده و قرار است از شبکه HBO Max نیز منتشر شود که این موضوع برای فصل سوم سریال Titans هنوز تایید نشده است.

سریال Swamp Thing (سوامپ تینگ)، دیگر سریال دی‌سی یونیورس نیز تنها پس از ساخت و انتشار یک فصل از آن لغو شد و همچنین ساخت سریال Green Lantern (گرین لنترن) و سریال Strange Adventures (ماجراجویی‌های استرنج) به‌تهیه کنندگی گرگ برلانتی و سریال انیمیشنی DC Superhero High به‌تهیه کنندگی الیزابت بنکس، برای شبکه HBO Max تایید و اعلام شده است. آکیوا گلدزمن، جف جانز و گرگ برلانتی، وظیفه ساخت سریال Titans را بر عهده دارند که قابل انتظار است برای فصل سوم نیز بازگردند. پس از پایان پخش فصل دوم سریال تایتان‌ها، پخش سریال Harley Quinn (هارلی کویین) آغاز خواهد شد.

برنتون توایتز در نقش دیک گریسون، آنا دیوپ در نقش استارفایر، تیگان کرافت در نقش ریون، آلن ریچسون در نقش هاوک، مینکا کلی در نقش داو، رایان پاتر در نقش بیست بوی، کران والترز در نقش جیسون تاد (رابین)، کانر لزلی در نقش واندر گرل، ریچل نیکولز در نقش آنجلا آزاراث، سیموس دور در نقش ترایگان، جاشوا اورپن در نقش کانر کنت (سوپربوی)، اسای مورالس در نقش اسلید ویلسون (دث استروک)، ایان گلن در نقش بروس وین، درو وان اکر در نقش آکوالد، چلا من در نقش جوزف ویلسون (جریکو)، چلسی ژانگ در نقش رز ویلسون (روجر) و ژنویو انجلسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Titans حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده