نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۶

بازیگر سریال Good Girls Revolt به فصل دوم سریال Titans پیوست

ژنویو انجلسون، بازیگر سریال Good Girls Revolt، برای حضوری کوتاه به جمع بازیگران فصل دوم سریال Titans اضافه شده است.

هنوز مراحل ساخت فصل دوم سریال Titans (تایتان‌ها) ادامه دارد و در فصل دوم این سریال قرار است شاهد حضور شخصیت‌ها و بازیگران جدید بسیاری باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در این سریال تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، ژنویو انجلسون، بازیگر سریال Good Girls Revolt و سریال Flack، به جمع بازیگران فصل دوم سریال Titans اضافه شده است. او قرار است نقش شخصیتی به‌نام دکتر ایو واتسون را بازی کند که شخصیتی کاملا جدید است و در دنیای کمیک DC (دی سی) وجود خارجی ندارد و طبق توصیف منتشر شده، او یک دکتر تحقیقاتی است که در مورد کارش در آزمایشگاه Cadmus (کادموس) شک و تناقض پیدا کرده است.

پاراگراف بعدی بخشی از اتفاقات فصل اول سریال Titans را فاش می‌کند

.

.

در پایان فصل اول سریال Titans مشاهده کردیم که سوپربوی از آزمایشگاه کادموس فرار کرد که این موضوع احتمالا راه را برای معرفی شخصیت ایو نیز هموار خواهد کرد. برنتون توایتز، آنا دیوپ، تیگان کرافت، آلن ریچسون، مینکا کلی، رایان پاتر، کران والترز، کانر لزلی، ریچل نیکولز، سیموس دور، جاشوا اورپن، اسای مورالس، ایان گلن، چلا من، درو وان اکر و چلسی ژانگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Titans حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آکیوا گلدزمن، جف جانز و گرگ برلانتی، وظیفه ساخت سریال Titans را بر عهده دارند که هنوز اطلاعات دقیقی از تعداد قسمت‌های فصل دوم منتشر نشده است.

پایان خطر اسپویل

 

پخش فصل دوم سریال Titans از شبکه دی‌ سی یونیورس (DC Universe) قرار است از تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور ۱۳۹۸) آغاز شود. همچنین تریلری از فصل دوم این سریال در پنل آن در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو منتشر شده بود که در این تریلر که هنوز به‌صورت آنلاین منتشر نشده، شاهد حضور شخصیت آکوالد و دث استروک بودیم که تصاویر آن مدتی پیش فاش شده بود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده