نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۴

سریال Swamp Thing پس از یک فصل لغو شد

شبکه دی سی یونیورس اعلام کرد که سریال Swamp Thing برای فصل دوم تمدید نمی‌شود و ادامه پخش آن پس از یک فصل لغو شده است.

از جمعه هفته گذشته بود که پخش سریال Swamp Thing (سوامپ تینگ) با انتشار اولین قسمت از شبکه دی‌ سی یونیورس (DC Universe) آغاز شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ادامه پخش این سریال زودتر از انتظار لغو شده است. شبکه دی‌سی یونیورس اعلام کرد که این سریال ترسناک قرار نیست برای فصل دوم تمدید شود و ادامه پخش آن پس از فصل اول متوقف و لغو خواهد شد. شبکه استریم جدید DC Universe به مشکل محتوای اورجینال دچار است و مشترکان این سرویس نیز رشد چندانی نداشته است و سریال Swamp Thing نیز در مجموع یک سریال ابرقهرمانی نیست و با دیگر محصولات این شبکه تفاوت زیادی دارد. قسمت دوم سریال Swamp Thing فردا منتشر خواهد شد و انتظار می‌رود مابقی قسمت‌ها نیز به شکل هفتگی از دی‌سی یونیورس منتشر شود. با این حال، سریال سوامپ تینگ توانسته تا حد خوبی نظر منتقدان و بینندگان را به خود جلب کند.

Swamp Thing

هنوز دلیل رسمی برای لغو سریال Swamp Thing منتشر نشده است، اما پیش از این مراحل ساخت سریال سوامپ تینگ با مشکلات زیادی مواجه بوده است. ماه فروردین امسال بود که کمپانی برادران وارنر مراحل فیلمبرداری و تولید این سریال را تعطیل کرد و پس از آن اعلام شد که تعداد قسمت‌های سریال Swamp Thing از ۱۳ قسمت به ۱۰ قسمت کاهش یافته و فیلمنامه قسمت ۱۰ که قرار است قسمت پایانی آن باشد، بازنویسی خواهد شد تا این قسمت دوباره فیلمبرداری شود. گفته می‌شود که برادران وارنر با سازندگان سریال اختلافات زیادی داشت و یکی از دلایل کاهش تعداد قسمت‌های سریال و در ادامه لغو آن نیز همین موضوع بوده است. با این حال، آینده سرویس استریم DC Universe نیز چندان مشخص نیست و به نظر می‌رسد که سرویس استریم وارنرمدیا تهدید بزرگی برای ادامه بقای آن خواهد بود.

اندی بین و درک میرس در نقش الک هالند/سوامپ تینگ، کریستال رید در نقش ابی آرکین، ویل پیتون در نقش اوری ساترلند، ماریا استن در نقش لیز ترماین، جرلی پرسکات در نقش مادام زاندو، جنیفر بیلز در نقش کلانتر کیبل، ویرجینیا مدسن در نقش ماریا ساندرلند، هندرسون وید در نقش مت کیبل و کوین دوراند در نقش جیسون وودرو از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Swamp Thing حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده