نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

بازیگر Game of Thrones نقش بروس وین را در فصل دوم Titans بازی می‌کند

ایان گلن، بازیگر سریال Game of Thrones، قرار است نقش بروس وین را در فصل دوم سریال Titans بازی کند.

در فصل اول سریال Titans (تایتان‌ها) شاهد حضور کوتاه شخصیت بتمن و بروس وین در سایه‌ها بودیم و ما هیچگاه او را به‌صورت کامل در این سریال مشاهده نکردیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش بروس وین در فصل دوم این سریال انتخاب و معرفی شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، ایان گلن به جمع بازیگران فصل دوم سریال Titans اضافه شده و قرار است نقش بروس وین را که بیشتر با نام بتمن شناخته می‌شود، در این سریال بازی کند. گلن بیشتر برای بازی در نقش جورا مورمنت در سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) شناخته می‌شود که شاهد بازگشت او در فصل هشتم این سریال نیز خواهیم بود. علاوه‌بر این سریال، گلن در فیلم‌های دیگری چون فیلم Lara Croft: Tomb Raider (لارا کرافت: مهاجم مقبره) و سه قسمت از مجموعه فیلم Resident Evil (رزیدنت ایول) نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. بااین‌حال، در حال حاضر مشخص نیست در فصل دوم سریال Titans قرار است تنها شاهد حضور بروس وین باشیم یا شاهد حضور بتمن نیز خواهیم بود. طبق توصیف نقش بروس وین در فصل دوم این سریال:

پس از چند دهه مبارزه با جرم و جنایت به‌عنوان بتمن، بروس وین میلیاردر از گاتهام که سال‌ها از آن دربرابر شیاطین دفاع کرده، رانده شده و حال او نیاز دارد تا بار دیگر روابط خود با دیک گریسون را از سر بگیرد. این دو امیدوار هستند تا رابطه جدیدی را شروع کنند و بروس در تلاش است تا به همکار سابق خود و موفقیت تایتان‌ها کمک کند.

پخش فصل دوم سریال Titans از پاییز امسال از شبکه دی‌ سی یونیورس (DC Universe) آغاز خواهد شدبرنتون توایتز در نقش دیک گریسون، آنا دیوپ در نقش استارفایر، تیگان کرافت در نقش ریون،آلن ریچسون در نقش هاوک، مینکا کلی در نقش داو، رایان پاتر در نقش بیست بوی، کران والترز در نقش جیسون تاد (رابین)، کانر لزلی در نقش واندر گرل، ریچل نیکولز در نقش آنجلا آزاراث، سیموس دور در نقش ترایگان، جاشوا اورپن در نقش کانر کنت (سوپربوی)، اسای مورالس در نقش اسلید ویلسون (دث استروک)، چلا من در نقش جوزف ویلسون (جریکو) و چلسی ژانگ در نقش رز ویلسون (روجر)، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Titans حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده