نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

ژنرال تاندربولت راس احتمالا در فیلم Black Widow حضور خواهد داشت

به‌تازگی تصاویری از حضور ویلیام هرت در پشت صحنه فیلم‌برداری یک فیلم که احتمالا فیلم Black Widow است، منتشر شده است.

از ماه خرداد امسال مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Black Widow (بلک ویدو) آغاز شده و همچنان ادامه دارد و به‌نظر می‌رسد که به‌پایان راه خود نیز نزدیک شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی دیگر از شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول ممکن است در این فیلم حضور داشته باشد. طبق تصاویر که جاست‌جرد اخیرا منتشر کرده، ویلیام هرت، بازیگر نقش ژنرال تاندربولت راس در دنیای سینمایی مارول با ظاهر این شخصیت در پشت صحنه فیلم‌برداری یک فیلم ناشناس حضور پیدا کرده که گفته می‌شود برای فیلم Black Widow است. اگرچه هنوز حضور او رسما تایید نشده، اما به‌نظر می‌رسد که او برای یک صحنه پس از پایان قرار است در فیلم بلک ویدو حضور داشته باشد و ممکن است او برای پروژه Thunderbolts با یلنا بلووا با بازی فلورنس پیو ملاقات کند؟ برای جواب این سؤال باید تا زمان اکران فیلم Black Widow صبر کرد و شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

حضور ویلیام هرت در فیلم Black Widow

حضور ویلیام هرت در فیلم Black Widow

حضور ویلیام هرت در فیلم Black Widow

اتفاقات فیلم Black Widow قرار است پس از حوادث فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) و پیش از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) آغاز شود و حضور راس نمی‌تواند اتفاق عجیبی باشد. این شخصیت همچنین حضور کوتاهی را نیز در فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) داشته بود. اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف (بلک ویدو)، دیوید هاربر در نقش الکسی شوتساکف (رد گاردین)، ریچل وایس در نقش ملینا (آیرون میدن)، فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا، او.تی. فاگبنلی در نقش ریک میسون و ری وینستون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Widow حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. بااین حال، بازیگر نقش تسک مستر هنوز معرفی نشده است. 

فیلم Black Widow به‌کارگردانی کیت شورتلند، برای اکران در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. همچنین هنری جکمن، آهنگساز فیلم Captain America: The Winter Soldier (کاپیتان آمریکا: وینتر سولجر) و فیلم Captain America: Civil War، وظیفه ساخت موسیقی متن فیلم Black Widow را نیز بر عهده گرفته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده