نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

چند ثانیه از اولین تیزر فیلم Black Widow فاش شد؛ انتشار تصاویر جدید از فیلم [D23 2019]

به‌تازگی چند ثانیه از تیزر فیلم Black Widow در نمایشگاه D23 فاش شده و همچنین تصاویری از پشت صحنه این فیلم و لباس جدید بلک ویدو منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو و تصاویر جدیدی از فیلم Black Widow (بلک ویدو) منتشر شده است. به‌تازگی در نمایشگاه D23، شاهد نمایش تصاویر جدیدی از این فیلم بودیم که تنها یک تیزر کوتاه از آن فاش شده. این تیزر، از تریلر فیلم‌ها و سریال‌های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول که در نمایشگاه D23 2019 منتشر شده، برداشته شده است. در این تیزر بسیار کوتاه که تنها ۴ ثانیه است، شاهد مبارزه ناتاشا رومانوف با یلنا بلووا هستیم و در ادامه ماشین ناتاشا ظاهرا مورد هدف تسک مستر قرار می‌گیرد. در هر حال، تریلری کامل‌تر از فیلم Black Widow نیز نمایش داده شده که هنوز نسخه رسمی آن منتشر نشده و به‌نظر نیز نمی‌رسد که تا اواخر سال جاری میلادی، شاهد انتشار اولین تریلر رسمی فیلم بلک ویدو باشیم. شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این، در طول پنل والت دیزنی شاهد نمایش لباس جدید ناتاشا رومانوف بودیم که سفید رنگ است. شاید در ابتدا این رنگ کمی عجیب باشد، اما برای طراحی این لباس از ظاهر این شخصیت در کامیک Black Widow: Deadly Origin الهام گرفته شده که در آن برای استتار و مخفی شدن در محیط‌های برفی و سرد استفاده می‌کند که به‌نظر می‌رسد در فیلم Black Widow قرار است شاهد چنین مکان‌هایی نیز باشیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Black Widow

Black Widow

علاوه بر این، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Black Widow نیز منتشر شده که در این تصاویر شاهد یک هلیکوپتر واژگون شده هستیم که ناتاشا رومانوف نیز ظاهرا در آن حضور داشته و حال در کمین است. در این تصاویر نیز ناتاشا لباس متفاوتی را بر تن دارد و ظاهرا در طول فیلم قرار است شاهد استفاده از لباس‌های مختلف توسط این شخصیت باشیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را نیز مشاهده کنید:

Black Widow

فیلم Black Widow برای اکران در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. کیت شورتلند، کارگردان فیلم Somersault (پشتک)، وظیفه کارگردانی «بلک ویدو» را بر عهده دارد. اسکارلت جوهانسون، دیوید هاربر، ریچل وایس، فلورنس پیو، او.تی. فاگبنلی و ری وینستون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Widow حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. 


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده