نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

زمان انتشار تریلر بعدی سریال ویچر مشخص شد

شبکه نتفلیکس سرانجام تاریخ انتشار دومین تریلر رسمی سریال The Witcher با بازی هنری کویل را تایید و اعلام کرده است.

اواخر ماه تیر و در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 بود که شبکه نت فلیکس اولین تیزر تریلر رسمی سریال The Witcher (ویچر) را منتشر کرد و طی روزهای گذشته نیز تصاویر جدیدی از این سریال فانتزی مورد انتظار منتشر شده که شما در اینجا و اینجا می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید. بااین حال، بسیاری از طرفداران در انتظار تریلر جدیدی از سریال ویچر هستند تا همچنین زمان انتشار سریال نیز مشخص و اعلام شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار تریلر جدید سریال The Witcher مشخص شده است. امروز صفحه رسمی ویچر در توییتر با انتشار تیزری اعلام کرد که دومین تریلر رسمی این سریال فوق‌العاده مورد انتظار، فردا منتشر خواهد شد که قابل انتظار است در عصر فردا شاهد انتشار این تریلر باشیم. همچنین تیزر منتشر شده حاوی هیچ تصویر جدیدی نیست و در واقع نسخه کوتاه‌تر تریلر اصلی سریال ویچر است.

سریال The Witcher

همچنین انتظار می‌رود که فردا و همزمان با انتشار تریلر، نتفلیکس زمان انتشار فصل اول سریال The Witcher را نیز اعلام کند. پیش از این شایعه‌ای منتشر شده بود مبنی بر اینکه سریال ویچر قرار است در تاریخ ۱۷ دسامبر امسال (۲۶ آذر) از شبکه Netflix منتشر شود، اما تا به امروز این شایعه تایید یا تکذیب نشده است. همچنن نام سریال The Witcher در بین برنامه‌های ماه نوامبر نتفلیکس نیز قرار ندارد. فصل اول سریال ویچر براساس دو رمان اول این مجموعه به‌نام‌های Sword of Destiny و The Last Wish در ۸ قسمت تولید شده است. 

هنری کویل در نقش گرالت، فریا آلن، آنیا چالوترا، آنا شافر، جودی می، میمی دیونی، تریکا ویلسون-رید، میلی برادی، آدام لوی، بیورن هیریون هارلدسون، می‌آنا بورینگ، ربکا بنسون، شین اتول، لوک نیل، متیو نیل، توبی بمتفا، سانی سرکیس، رادریک هیل، اینگه بکمن، شارلوت اولری، ناتاشا کالزک، امیت شاه و تام کنتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Witcher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اندلورن اشمیت هیسریش، تهیه‌کننده اجرایی سریال Daredevil (دردویل)، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده در ویچر حضور دارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده