نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

پوسترهای جدیدی از فیلم Star Wars: The Rise Of Skywalker منتشر شد

لوکاس فیلم به‌تازگی سه پوستر جدید از فیلم Star Wars: The Rise Of Skywalker را منتشر و از شروع پیش‌فروش بلیط‌های فیلم خبر داده است.

بامداد امروز و همان‌طور که پیش از این وعده داده شده بود، لوکاس فیلم تریلر جدید و نهایی فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد نمایش تصاویری از آخرین قسمت از حماسه اسکای‌واکرها بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از این فیلم فوق‌العاده مورد انتظار منتشر شده است. با انتشار تریلر جدید قسمت نهم فیلم Star Wars (جنگ ستارگان)، لوکاس‌فیلم از شروع مراحل بلیط فروشی فیلم خبر داده و همزمان با آن پوسترهای جدیدی را نیز منتشر کرده است. در پوستر رسمی فیلم شاهد حضور تمامی شخصیت‌های فیلم هستیم که به شکلی حماسی و جذاب به تصویر کشیده‌اند. همچنین دو پوستر هم برای تبلیغ فیلم Star Wars: The Rise Of Skywalker در سینماهای IMAX منتشر شده است که در یک پوستر شاهد طراحی گرافیکی از مبارزه ری با کایلو رن و در پوستر دیگر شاهد حضور استورم‌تروپرها هستیم. شما در ادامه می‌توانید این سه پوستر را مشاهده کنید:

پوستر فیلم Star Wars: The Rise Of Skywalker

پوستر فیلم Star Wars: The Rise Of Skywalker

پوستر فیلم Star Wars: The Rise Of Skywalker

دیزی ریدلی، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، مارک همیل، کری فیشر، آنتونی دنیلز، بیلی دی ویلیامز، دامنل گلیسون، لوپیتا نیونگو، کلی مری ترن، جوناس سوآتامو، بیلی لورد، کری راسل، نائومی آکی، ریچارد ای گرانت و دامینیک مانهن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: The Rise Of Skywalker حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جی جی آبرامز، کارگردان فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت نهم فیلم Star Wars را بر عهده داشته است. آبرامز اخیرا وعده داده است که فیلم The Rise Of Skywalker قرار است به بیشترین سوالات ممکن و به‌جا مانده از قسمت‌های قبلی این مجموعه پاسخ دهد.

فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker برای اکران در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده