نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۵۸

تریلر نهایی فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker منتشر شد

تریلر نهایی فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker همان‌طور که وعده داده شده بود، بامداد امروز منتشر شد و در جریان آن شاهد بازگشت یک چهره آشنا هستیم. 

لوکاس فیلم اعلام کرده بود که قصد دارد تریلر نهایی فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: رستاخیر اسکای‌واکر) را بامداد امروز و در جریان مسابقه فوتبال آمریکایی پخش کند و حال پس از اینکه دیشب تیزر کوتاهی از فیلم منتشر شد، شاهد پخش شدن تریلر نهایی تماشایی آن هم هستیم؛ تریلری که در آن شخصیت‌هایی مختلفی مثل رِی و همچنین کایلو رن را در حال مبارزه مشاهده می‌کنیم و البته شاهد نمایشی هرچند بسیار کوتاه از بازگشت یکی از شخصیت‌های قدیمی مجموعه هم هستیم. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در ادامه اطلاعاتی از داستان قسمت‌های قبلی استار وارز فاش می‌شود

همان‌طور که در تریلر هم مشاهده کردید، در فیلم شاهد بازگشت شخصیت امپراطور پالپاتین خواهیم بود که پیش از این تصور می‌شد در جریان اتفاقات فیلم Return of the Jedi کشته شده است. هرچند این موضوع واکنش‌های مختلفی از طرف طرفداران را در پی داشته، اما جی.جی آبرامز، کارگردان فیلم، در مصاحبه‌ای با مجله امپایر اعلام کرده که چنین اتفاقی از حیث داستانی منطقی است و طرفداران اگر تمام ۹ فیلم مجموعه را مثل یک داستان واحد در نظر بگیرند و تماشا کنند، به وضوح دلیل بازگشت این شخصیت را می‌توانند در آن‌ها پیدا کنند و هشت فیلم قبلی مجموعه به‌خوبی اتفاقات فیلم پایانی را زمینه‌سازی می‌کنند. 

آبرامز همچنین در بخش دیگری از این مصاحبه اعلام کرده که کار کردن روی قسمت نهم جنگ ستارگان و به پایان رساندن این داستان، یکی از سخت‌ترین کار‌هایی است که وی تا به امروز انجام داده است اما از طرف دیگر هم این اتفاق و کار کردن دوباره با این شخصیت‌ها را یک هدیه بسیار ارزشمند می‌داند. 

دیزی ریدلی، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، مارک همیل، کری فیشر، آنتونی دنیلز، بیلی دی ویلیامز، دامنل گلیسون، لوپیتا نیونگو، کلی مری ترن، جوناس سوآتامو، بیلی لورد، کری راسل، نائومی آکی، ریچارد ای گرانت و دامینیک مانهن از جمله بازیگران فیلم جنگ ستارگان: رستاخیر اسکای‌واکر هستند و همانطور که اشاره کردیم جی.جی آبرامز هم کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. جدید‌ترین فیلم استار وارز در تاریخ ۲۹ آذر (۲۰ دسامبر) سال جاری اکران خواهد شد و مدت زمان آن هم ۱۵۵ دقیقه است که فیلم را به طولانی‌ترین قسمتِ مجموعه جنگ ستارگان تبدیل می‌کند. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده