نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۷

تیم Virtus Pro در مسابقات Dota Summit 11 Minor دوتا 2 شرکت نخواهد کرد

تیم ویرتوس.پرو از شرکت در اولین رویداد ماینور Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 صرف‌نظر کرد و به‌این‌ترتیب شانس دریافت امتیاز این مسابقات را از دست داد.

تیم Virtus.pro حتی پس از راه‌یابی به اولین رویداد ماینور Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2، به‌خاطر سپری‌کردن زمان بیشتر در اتاق تمرین و کسب آمادگی لازم برای میجور آتی، در مسابقات Dota Summit 11 شرکت نخواهد کرد. باتوجه‌به عملکرد ویرتوس.پرو پس از جذب سه بازیکن تازه در این فصل، این تیم می‌خواهد مشکل مربوط‌به ترکیبش را برطرف کند و به‌همین‌خاطر از مسابقات ESL One Hamburg 2019 به‌عنوان میدان تمرین استفاده خواهد کرد. همچنین درست به‌مانند تیم Geek Fam که به‌تازگی به‌دلیل مشکل ویزا از شرکت در مسابقات ای‌اس‌ال وان هامبورگ ۲۰۱۹ صرف‌نظر کرد، احتمالاً این مشکل در تصمیم ویرتوس.پرو برای کناره‌گیری از مسابقات Dota Summit 11 نیز نقش داشته است. رومن دِوُریانکین، مدیرکل تیم Virtus.pro در این‌باره گفت:

مرحله‌ی مقدماتی اولین رویدادهای ماینور و میجور فصل، توانایی‌های ترکیب ما را آشکار کرد. بااین‌حال، به زمان بیشتری برای شکوفایی کامل توانایی‌ها نیاز داریم و فشار اضافی می‌تواند مانع از انجام این کار شود. به‌علاوه، مشکلات مربوط‌به ویزا به‌عنوان یک عامل ثانویه مانع از شرکت ما در تورنمنت Dota Summit 11 شد. ما تلاش بسیاری کردیم تا شرایط را تغییر دهیم، ولی برخی از عوامل خارج از کنترل ما است. کناره‌گیری از سامیت واقعاً مایه‌ی تاسف است؛ زیرا ما قهرمان سه دوره از این مسابقات هستیم. از سوی دیگر، معتقدیم که مسابقات ای‌اس‌ال هامبورگ با‌توجه‌به ذهنیت مثبتی که از این رویداد داریم، فرصت مناسبی برای بازیکنان جوان ما خواهد بود تا یک سری مسابقه‌ی لَن تمام عیار را تجربه کنند.

ویرتوس.پرو با وجود تلاش‌های بسیار نتوانست به مسابقات MDL Chengdu Major راه یابد، اما این تیم در فاز سوم مرحله‌ی مقدماتی تمام رقبای خود را شکست داد و به‌این‌ترتیب جواز حضور در تورنمنت Dota Summit 11 را به‌دست آورد. الکسی “Solo” برزین و ولادیمیر “No[o]ne” میننکو راه زیادی را برای صعود به جمع تیم‌های برتر رنکینگ Dota Pro Circuit در کنار هم‌تیمی‌های تازه‌ی خود در پیش دارند. سازمان Beyond the Summit پس از کناره‌گیری ویرتوس.پرو از اولین ماینور فصل با انتشار توییتی اظهار داشت:

متاسفانه برنده‌ی سه دوره از مسابقات Dota Summit یعنی تیم Virtus.pro در رویداد ماینور Dota Summit 11 که در ماه نوامبر برگزار می‌شود، شرکت نخواهد کرد. ما با Team jfshfh178 همکاری می‌کنیم و امیدواریم که ویزای آن‌ها به‌موقع برای اولین رویداد دارای امتیاز DPC فصل آماده شود تا بتوانند جای ویرتوس.پرو را پر کنند.

مسابقات ESL One Hamburg 2019 در بازه‌ی زمانی ۳ تا ۵ آبان ماه (۲۵ تا ۲۷ اکتبر) در سالن بارکلیکارد آرنا واقع در هامبورگ برگزار می‌شود و پس از مدت‌ها می‌توانیم تیم Virtus.pro را در یک رویداد لَن مشاهده کنیم. در تورنمنت ای‌اس‌ال وان امسال تعداد ۱۲ تیم برای کسب قسمتی از جایزه‌ی ۳۰۰ هزار دلاری رویداد به رقابت می‌پردازند و برای اولین بار شاهد برگزاری یک تورنمنت رسمی برای بازی Dota Underlords خواهیم بود که برای آن جایزه‌ی ۵ هزار دلاری در نظر گرفته شده است. فارغ از تورنمنت‌ها، این رویداد شامل چندین فعالیت جانبی دیگر نظیر یک مسابقه‌ی کازپلی، جلساتی برای گرفتن امضا، کارگاه‌های نقاشی و یک جشن نمایشی برای مرحله‌ی گروهی رقابت‌ها می‌شود. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مشاهده کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده