// چهار شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

پایان اولین راند مرحله گروهی مسابقات Worlds 2019 بازی League of Legends

با اتمام چهارمین روز رقابت‌های تورنمنت Worlds 2019 بازی League of Legends تمامی تیم‌های حاضر در مرحله گروهی بازی‌های رفت خود را انجام دادند.

اولین راند مرحله گروهی مسابقات World Championship یا همان Worlds 2019 بازی League of Legends شب گذشته به پایان رسید و تمامی تیم‌ها یک‌بار با هم‌گروهی‌های خود روبه‌رو شدند. در ادامه و با یک روز استراحت تیم‌ها برای راند دوم و مشخص شدن تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی، آن‌ها بایستی خود را آماده کنند. دومین راند مرحله گروهی قرار است از فردا، پنج‌شنبه ظهر شروع شود و در این روز تکلیف اولین تیم‌های صعود کننده مسابقات به مرحله حذفی مشخص خواهد شد. تیم‌های حاضر در گروه B بایستی فردا تمامی بازی‌های باقی‌مانده خود را انجام دهند.

 دیدارهای روز پنجم مرحله گروهی (به وقت تهران)

تیمزمان بازیتیم
FunPlus Phoenix۱۶:۳۰GAM Esports
Splyce۱۷:۳۰J Team
J Team۱۸:۳۰GAM Esports
FunPlus Phoenix۱۹:۳۰Splyce
GAM Esports۲۰:۳۰Splyce
J Team۲۱:۳۰FunPlus Phoenix

با اتمام اولین راند مرحله گروهی دو تیم G2 Esports و SK Telecom T1 تنها تیم‌هایی هستند که تا به اینجای کار هیچ باختی را تجربه نکرده‌اند و در صدر گروه‌های A و C قرار دارند. در دو گروه B و D شاهد هم‌امتیاز بودن تیم‌ها هستیم که به زودی و با برگزار شدن بازی‌های برگشت مرحله گروهی تکلیف آن‌ها نیز مشخص خواهد شد.

نتایج جام جهانی لیگ اف لجندز

مرحله گروهی مسابقات Worlds 2019 بازی LoL قرار است تا ۲۸ مهر پیگیری شود. بخش حذفی مسابقات طی پنج روز برگزار می‌شود که در روزهای سوم و پنجم آبان مرحله یک هشتم پیگیری خواهد شد. در روزهای ۱۱ و ۱۲ آبان بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی برگزار خواهد شد و درنهایت فینال بزرگ در روز ۱۰ نوامبر مصادف با ۱۹ آبان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به دیدن پخش زنده مسابقات می‌توانند مانند سال‌های گذشته از کانال riotgames در توییچ استفاده کنند.

۱۰ سالگی بازی لیگ اف لجندز

شب گذشته کمپانی رایت‌گیمز (Riot Games) ده سالگیش را جشن گرفت و طی برنامه‌ای زنده از اتفاقات پیش روی علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی، مخصوصا طرفداران لیگ رونمایی کرد. در این روز بازی کارتی سازندگان League of Legends با نام Legends of Runeterra معرفی شد و از پروژه شوتر تاکتیکال آن‌ها با نام Project A نیز رونمایی شد. در ادامه در جریان رویداد ۱۰ سالگی رایت گیمز، این شرکت در لایو استریم خود انیمیشن سریالی Arcane را معرفی کرد و در نهایت خبر عرضه بازی League of Legends روی کنسول های بازی و موبایل را تایید کرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده