// چهار شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

انیمیشن سریالی جدید سازندگان League of Legends با نام Arcane معرفی شد

در جریان رویداد ۱۰ سالگی رایت گیمز، این شرکت در لایو استریم خود انیمیشن سریالی Arcane را معرفی کرد.

رایت گیمز (Riot Games) در جریان رویداد ۱۰ سالگی League of Legends، پروژه‌ها و موارد بسیاری را به‌نمایش گذاشت که باعث هیجان‌زده شدن هواداران این بازی و شرکت رایت گیمز است. یکی از مواردی که با نمایش آن همه مخاطب‌ها غافل‌گیر شدند، رونمایی از یک انیمیشن سریالی بود.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت رایت گیمز تریلر سینمایی جذابی را از یک انیمیشن سریالی به نام آرکین (Arcane) معرفی کرد. در ابتدای این تریلر شاهد کاراکترهای League of Legends نظیر جینکس و Vi بودیم و در ادامه رایت گیمز بخش‌هایی از داستان این انیمیشن را به‌نمایش گذاشت. نکته‌ی جالب این تریلر، پایان آن است که خبر از یکی از کاراکترهای League of Legends می‌دهد. به احتمال زیاد در این انیمیشن سریالی شاهد حضور جینکس و Vi هستیم؛ شخصیت‌هایی که در پیش‌زمینه داستانی League of Legends گفته می‌شود که خواهر هستند. 

یکی از احتمالات دیگر هم این است که سریال آرکین روی گذشته این دو خواهر تمرکز دارد و اگر به تریلر با دقت نگاه کنیم، شاهد دو خواهر هستیم که از نظر ظاهری (رنگ مو) به جینکس و Vi شباهت دارند. متاسفانه تاریخ عرضه این انیمیشن سریالی منتشر نشده است و باید منتظر اخبار بیشتری حول این موضوع بمانیم. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از آرکین را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع پالیگان
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده