// چهار شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۵

League of Legends برای عرضه روی کنسول های بازی و موبایل تایید شد

در جریان رویداد ۱۰ سالگی League of Legends، رایت گیمز اعلام کرد که نسخه موبایلی این بازی با نام League of Legends: Wild Rift برای کنسول‌های بازی و موبایل هم عرضه می‌شود.

به‌روزرسانی:‌ بازی League of Legends: Wild Rift برای موبایل منتشر شد. می‌توانید معرفی بازی لیگ اف لجندز موبایل را در زومجی مطالعه کنید. 

۱۰ سال پیش بازی League of Legends روانه بازار شد تا کاربران بازی‌های موبا بتوانند تجربه‌ی متفاوت و لذت بخشی را کسب کنند. با گذشت زمان این بازی بزرگ‌تر از قبل شد و موارد‌های بسیاری هم به گیم‌پلی بازی اضافه شد تا به شکل امروزی خود رسید. یکی از سوال‌های کاربران در سال‌های اخیر این بود که آیا با موفقیت بالای League of Legends، آیا این بازی برای سایر پلتفرم‌ها هم عرضه می‌شود؟ 

طبق جدیدترین اخبار بازی و رویداد ۱۰ سالگی بازی LOL، رایت گیمز (Riot Games) به‌صورت رسمی نسخه کنسولی و موبایل League of Legends را تایید کرد. همچنین در جریان یک تریلر نحوه کارکرد بازی روی موبایل و کنسول‌ها هم نمایش داده شد. رایت‌گیمز اعلام کرده است که برای خلق یک تجربه‌ی ناب و سرگرم کننده، سیستم هدایت کاراکتر و استفاده از مهارت‌ها را به‌صورت کامل بازنویسی کرده است تا کاربران بتوانند باتوجه‌به پلتفرم خود، به‌سادگی از ویژگی‌های بازی استفاده کنند. همچنین نبردها در این بازی همانند نسخه کامپیوتر به‌صورت پنج‌به‌پنج انجام می‌شود.

شرکت رایت گیمز در مورد مکانیسم‌های حرکتی و استفاده از مهارت‌ها در بازی League of Legends: Wild Rift می‌گوید:

تیم خود را تشکیل دهید و در یک نبرد پنج‌به‌پنج طراحی شده برای سایر پلتفرم‌ها، برای نابودی نکسوس تیم حریف آماده شوید. همچنین سیستم هدایتی کاراکترها بازنویسی شده و نبردها سرعتی‌تر شده‌اند. 

در ادامه مشخص شده که بازی League of Legends: Wild Rift در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود و در روز عرضه ۴۰ قهرمان مختلف در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت و به مرور زمان، قهرمان‌های بیشتری هم به بازی اضافه می‌شوند. همچنین تمامی قهرمان‌ها و بازی اصلی رایگان هستند و از پرداخت‌های درون برنامه‌ای تنها برای خرید آیتم‌های تزئینی و اسکین‌ها استفاده شده است. رایت‌گیمز در ادامه صحبت‌های خود در راستای بازطراحی این بازی برای کنسول‌های بازی و موبایل افزود:

مدل‌های کاراکترها، انیمیشن‌ها و محیط مخصوص‌ به این پلتفرم‌ها است، اما آن‌ها را بر اساس نسخه اصلی طراحی کرده‌ایم تا شاهد یک بازی یکپارچه باشیم. ما نمی‌خواستیم که Wild Rift صرفا یک پورت ساده از نسخه پی سی بازی باشد، ازاین‌رو مطمئن شدیم که از نظر بصری و گیم‌پلی ویژگی‌های مخصوص‌به خود را دارد و تجربه‌ی خوبی را در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد. در حالی‌ که نمی‌توانید از موارد باز شده خود در نسخه PC استفاده کنید، اما اگر نسخه کامپیوتر را تجربه کنید، جوایز ارزشمندی را روی نسخه‌ی موبایل و کنسول دریافت خواهید کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند تریلر گیم‌پلی League of Legends: Wild Rift را در در یوتیوب تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. 

تماشا از یوتیوب


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده