نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

سامارا ویوینگ به جمع بازیگران فیلم Snake Eye اضافه شد

سامارا ویوینگ، بازیگر فیلم Ready or Not برای حضور در فیلم Snake Eye با پارامونت پیکچرز به توافق رسیده است.

مدتی است که شرکت پارامونت پیکچرز و هاسبرو در حال ساخت فیلم Snake Eyes (اسنیک آیز) هستند. این فیلم در واقع اولین فیلم فرعی مجموعه فیلم G.I. Joe (جی.آی. جو) خواهد بود که مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در این فیلم اکشن تایید و اعلام شده است. سامارا ویوینگ پس از توافق با پارامونت به جمع بازیگران فیلم Snake Eye اضافه شده و قرار است نقش شخصیت اسکارلت را در این فیلم بازی کند. روبرت شونتکه، کارگردان دو قسمت از مجموعه فیلم Divergent (سنت‌شکن) وظیفه کارگردانی قسمت فرعی فیلم G.I. Joe را بر عهده دارد و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن بر عهده ایوان اسپیلیوتوپولوس، نویسنده فیلمنامه فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) و فیلم The Huntsman: Winter's War (شکارچی: جنگ زمستان)، بوده است.

فیلم G.I. Joe: The Rise of Cobra

اسنیک آیز یک کماندو نینجا است که لباسی کاملا سیاه بر تن دارد و حرف نمی‌زند. او بیشتر در گروه‌های ضد تروریستی فعالیت می‌کند و یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های مجموعه GI Joe است. او همچنین رابطه خاصی با شخصیت اسکارلت نیز دارد و در برخی از ماموریت‌ها با حیوان خانگی اسکارلت که یک گرگ به‌نام تیمبر است، به ماموریت نیز می‌رود. استورم شدو برادر خونی اسنیک آیز است. علاوه‌بر ویوینگ، هنری گلدینگ در نقش اسنیک آیز، اندرو کوجی در نقش استورم شدو، ایکو اویس در نقش هارد مستر، اورسولا کوربیرو در نقش بارونس، هاروکا آبه و تاکه‌هیرو هیرا، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Snake Eye تایید و اعلام شده است. مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است به‌زودی آغاز شود.

فیلم Snake Eyes برای‌ اکران در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است. ویوینگ بیشتر برای بازی در فیلم The Babysitter (پرستار بچه) و فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری) شناخته می‌شود و و طی امسال شاهد حضور او در فیلم Ready or Not (آماده باشی یا نه) بودیم. همچنین او اخیرا در فیلم Bill and Ted Face the Music (بیل و تد با موسیقی مواجه می‎شوند) نیز نقش آفرینی کرده است. پیش از این ریچل نیکولز نقش اسکارلت را در فیلم G.I. Joe: The Rise of Cobra (جی.آی. جو: ظهور کبرا) بازی کرده بود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده