نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

بازیگر سریال Warrior در فیلم Snake Eyes نقش آفرینی می‌کند

اندرو کوجی، بازیگر جوان سریال Warrior، نقش شخصیت استورم شدو را در در اولین فیلم فرعی مجموعه G.I. Joe ایفا خواهد کرد.

طبق خبری که سایت TheWrap منتشر کرده است، اندرو کوجی، بازیگر بریتانیایی که اصالتی ژاپنی دارد و از بازیگران جوانی است که سابقهٔ چندانی در هالیوود ندارد، برای ایفای نقش شخصیت استورم شَدو در فیلم فرعی مجموعه G.I. Joe با عنوان Snake Eyes (اسنیک آیز) انتخاب شده است. شخصیت استورم شدو که با لقب مأمور کبرا نیز شناخته می‌شود، از دوستان قدیمی شخصیت اسنیک آیز است که البته گذشتهٔ پرفرازونشیبی بین این دو بوده است. استورم شدو پیش از به عضویت درآمدن در گروه خیالی نینجاهای آرشیکایج، یکی از دوستان نزدیک اسنیک آیز بود، اما این دوستی پایان خوشی نداشت و «شدو» تبدیل به یکی از خطرناک‌ترین دشمنان اسنیک آیز می‌شود تا اینکه بار دیگر این دو شخصیت برای مبارزه با سازمان کبرا، مجبور به همکاری با یکدیگر می‌شوند. شخصیت استورم شدو را لری هاما، نویسنده کامیک‌های مارول، خلق کرده است و این شخصیت برای اولین مرتبه در مجموعه کامیک‌های G.I. Joe: A Real American Hero، در سال ۱۹۸۴ معرفی شد.

چندی پیش در خبری احتمال حضور هنری گولدینگ، بازیگر انگلیسی-مالزیایی سینمای هالیوود که با نقش‌آفرینی در فیلم درام و کمدی Crazy Rich Asians (آسیایی‌های خیلی مایه‌دار) معروف شد، در فیلم فرعی Snake Eyes شرکت پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) مطرح شده بود.

Snake Eyes in G.I. Joe

شرکت پارامونت پیکچرز و هاسبرو استودیوز (Hasbro Studios) همکاری مشترکی در ساخت این فیلم خواهند داشت. شخصیت Snake Eyes یکی از اکشن فیگورهای اصلی مجموعه G.I. Joe است که برای اولین‌ مرتبه در مجموعه اسباب‌بازی‌های G.I. Joe: A Real American Hero که در سال ۱۹۸۲ توسط هاسبرو عرضه شد، معرفی شد. پیش از این در فیلم G.I. Joe: The Rise of Cobra (جی.آی. جو: ظهور کبرا) محصول سال ۲۰۰۹ و فیلم G.I. Joe: Retaliation (جی. آی. جو: تلافی) محصول سال ۲۰۱۳، شاهد حضور شخصیت اسنیک آیز بودیم که ری پارک نقش این شخصیت را در این دو فیلم بازی کرده بود. با این حال، انتظار می‌رود که در فیلم Snake Eyes شاهد استفاده از یک بازیگر متفاوت شرقی دیگر باشیم و احتمالا این فیلم با ریبوت فیلم G.I. Joe ارتباط خواهد داشت.

شخصیت استورم شدو که با لقب مأمور کبرا نیز شناخته می‌شود، از دوستان قدیمی شخصیت اسنیک آیز است که البته این دو، گذشتهٔ پرفرازونشیبی داشته‌اند

ایوان اسپیلیوتوپولوس وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. اسپیلیوتوپولوس بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) و فیلم The Huntsman: Winter's War (شکارچی: جنگ زمستان) شناخته شده و چندی پیش وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Bright 2 (درخشان ۲) را نیز بر عهده گرفت. چند ماه پیش اعلام شد روبرت شونتکه، کارگردان دو قسمت از مجموعه فیلم Divergent (سنت‌شکن) در حال انجام مذاکرات نهایی با پارامونت پیکچرز برای قبول و عهده گرفتن کارگردانی فیلم Snake Eyes است و احتمالاً همین کارگردان پروژه را در دست دارد. شونتکه بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون Red (رد)، فیلم R.I.P.D (آر.آی.پی.دی)، فیلم The Divergent Series: Allegiant (مجموعه سنت‌شکن: هم‌پیمان) و فیلم The Divergent Series: Insurgent (مجموعه سنت‌شکن: شورشی) شناخته می‌شود.

پیش از این قرار بود این فیلم شرکت پارامونت پیکچرز و و هاسبرو استودیوز در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۰ (۸ فروردین ماه ۱۳۹۹) اکران شود که این تاریخ تغییر کرد و با تأخیری تقریباً شش ماهه، این فیلم در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۵ مهر ماه ۱۳۹۹) روی پردهٔ سینما خواهد رفت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده