نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۴

حضور اورسولا کوربیرو در فیلم Snake Eyes

اورسولا کوربیرو برای ایفای نقش یکی از شخصیت‌های شرور اولین فیلم فرعی مجموعه G.I. Joe انتخاب شد.

طبق گزارش سایت خبری The Wrap، اورسولا کوربیرو، هنرپیشه اسپانیایی که با نقش‌آفرینی در فیلم و سریال‌های اسپانیایی‌زبان معروف شده است، احتمالاً اولین شخصیت شرور و منفی فیلم فرعی مجموعه G.I. Joe با عنوان Snake Eyes (اسنیک آیز) خواهد بود؛ این بازیگر برای ایفای نقش شخصیت بارونز در نظر گرفته شده است که یکی از اعضای اصلی سازمان کبرا محسوب می‌شود.

اورسولا کوربیرو بیش‌تر با ایفای نقش در سریال Money Heist (سرقت پول) شناخته می‌شود که سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) پس از دو سال از پخش این سریال در کشور اسپانیا، حق پخش این سریال را خریداری کرد؛ تاکنون دو فصل سه بخشی و در مجموع ۲۳ قسمت از این سریال جنایی و درام روی آنتن رفته است؛ اورسولا کوربیرو نقش شخصیت سیلن الیویرا را که نقش اصلی این سریال است ایفا می‌کند.

Úrsula Corberó

در مجموعه کامیک‌های G.I. Joe، شخصیت بارنز جنبهٔ دیگر شخصیتی با نام آناستاسیا سیساروونا است. آناستاسیا سیساروونا فردی ثروتمند است که پس از مرگ برادر خود، بسیار تندخو و افراطی شده است. وی همچنین متخصص رمزنگاری، ایجادکننده جنگ‌های روانی و البته زیستی است که پس از تمرینات فراوان این ویژگی‌ها را کسب کرده است. بارنز کینه‌ای قدیمی از اسنیک آیز دارد و وی را همواره در رابطه با مرگ برادر خود سرزنش کرده و مقصر می‌شمارد. وی همچنین رابطه‌ای عاشقانه با دیسترو، رهبر سازمان کبرا دارد.

در مجموعه کامیک‌های G.I. Joe، شخصیت بارنز، جنبهٔ دیگر شخصیتی با نام آناستاسیا سیساروونا است. آناستاسیا سیساروونا فردی ثروتمند است که پس از مرگ برادر خود، بسیار تندخو و افراطی شده است

طبق گزارش پیشین سایت خبری هالیوود ریپورتر (THR) ایکو اویس، هنرپیشه، بدلکار و استاد رزمی اهل کشور اندونزی که با نقش‌آفرینی در فیلم‌های The Raid (یورش) مشهور شد، در حال مذاکره با شرکت پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) برای ایفای نقش هارد مستر، استاد قهرمانِ داستان فیلم G.I. Joe: The Rise of Cobra (جی.آی. جو: ظهور کبرا) است که در نسخهٔ سال ۲۰۰۹، جرالد اُکامارا نقش این شخصیت را ایفا می‌کرد. پیش‌تر نیز در خبری حضور اندرو کوجی، بازیگر بریتانیایی که اصالتی ژاپنی دارد و از بازیگران جوانی است که سابقهٔ چندانی در هالیوود ندارد، برای ایفای نقش شخصیت استورم شَدو در فیلم فرعی مجموعه G.I. Joe اعلام و تأیید شده بود. همچنین احتمال حضور هنری گولدینگ، بازیگر انگلیسی-مالزیایی سینمای هالیوود که با نقش‌آفرینی در فیلم درام و کمدی Crazy Rich Asians (آسیایی‌های خیلی مایه‌دار) معروف شد، در فیلم فرعی مجموعه G.I. Joe وجود دارد.

شرکت پارامونت پیکچرز و هاسبرو استودیوز (Hasbro Studios) همکاری مشترکی در ساخت این فیلم خواهند داشت. شخصیت Snake Eyes یکی از اکشن فیگورهای اصلی مجموعه G.I. Joe است که برای اولین‌ مرتبه در مجموعه اسباب‌بازی‌های G.I. Joe: A Real American Hero که در سال ۱۹۸۲ توسط هاسبرو عرضه شد، معرفی شد. پیش از این در فیلم G.I. Joe: The Rise of Cobra محصول سال ۲۰۰۹ و فیلم G.I. Joe: Retaliation (جی. آی. جو: تلافی) محصول سال ۲۰۱۳، شاهد حضور شخصیت اسنیک آیز بودیم که ری پارک نقش این شخصیت را در این دو فیلم بازی کرده بود. با این حال، انتظار می‌رود که در فیلم Snake Eyes شاهد استفاده از یک بازیگر متفاوت شرقی دیگر باشیم و احتمالاً این فیلم با ریبوت فیلم G.I. Joe ارتباط خواهد داشت.

ایوان اسپیلیوتوپولوس وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. اسپیلیوتوپولوس بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) و فیلم The Huntsman: Winter's War (شکارچی: جنگ زمستان) شناخته شده و چندی پیش وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Bright 2 (درخشان ۲) را نیز بر عهده گرفت. چند ماه پیش اعلام شد روبرت شونتکه، کارگردان دو قسمت از مجموعه فیلم Divergent (سنت‌شکن) در حال انجام مذاکرات نهایی با پارامونت پیکچرز برای قبول و عهده گرفتن کارگردانی فیلم Snake Eyes است و احتمالاً همین کارگردان پروژه را در دست دارد. شونتکه بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون Red (رد)، فیلم R.I.P.D (آر.آی.پی.دی)، فیلم The Divergent Series: Allegiant (مجموعه سنت‌شکن: هم‌پیمان) و فیلم The Divergent Series: Insurgent (مجموعه سنت‌شکن: شورشی) شناخته می‌شود.

پیش از این قرار بود این فیلم شرکت پارامونت پیکچرز و و هاسبرو استودیوز در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۰ (۸ فروردین ماه ۱۳۹۹) اکران شود که این تاریخ تغییر کرد و با تأخیری تقریباً شش ماهه، این فیلم در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۵ مهر ماه ۱۳۹۹) روی پردهٔ سینما خواهد رفت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده