نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۷

کارگردان فیلم Snake Eyes مشخص شد

کمپانی پارامونت پیکچرز در حال مذاکره با روبرت شونتکه برای کارگردانی قسمت فرعی فیلم G.I. Joe که براساس شخصیت اسنیک آیز ساخته می‌شود، است.

ماه اردیبهشت امسال خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کمپانی پارامونت پیکچرز و هاسبرو در نظر دارند تا یک قسمت فرعی از مجموعه فیلم G.I. Joe (جی.آی. جو) براساس شخصیت اسنیک آیز (Snake Eyes) تولید و منتشر کنند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان این پروژه مشخص و معرفی شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، روبرت شونتکه، کارگردان دو قسمت از مجموعه فیلم Divergent (سنت‌شکن) در حال انجام مذاکرات نهایی با این کمپانی برای قبول و عهده گرفتن کارگردانی فیلم Snake Eyes است. شونتکه بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون Red (رد)، فیلم R.I.P.D. (آر.آی.پی.دی.)، فیلم The Divergent Series: Allegiant (مجموعه سنت‌شکن: هم‌پیمان) و فیلم The Divergent Series: Insurgent (مجموعه سنت‌شکن: شورشی) شناخته می‌شود.

روبرت شونتکه

در حال حاضر فیلم Snake Eyes برای اکران در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۰ (۸ فروردین ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. ایوان اسپیلیوتوپولوس وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. اسپیلیوتوپولوس بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) و فیلم The Huntsman: Winter's War (شکارچی: جنگ زمستان) شناخته شده و اخیرا وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Bright 2 (درخشان ۲) را نیز بر عهده گرفته است. این فیلم بخشی از مجموعه سینمایی جدید هاسبرو است که از دیگر پروژه‌های این مجموعه را می‌توان به ریبوت فیلم G.I. Joe، فیلم Micronauts، فیلم Visionaries (خیال پردازها)، فیلم MASK (ماسک) و فیلم Dungeons & Dragons (سیاه چاله‌ها و اژدهایان)، اشاره کرد.

همچنین فیلم Micronauts برای اکران در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۵ مهر ۱۳۹۹)، فیلم Dungeons & Dragons برای اکران در تاریخ ۲۳ جولای ۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) و یک فیلم بدون نام دیگر از هاسبرو برای اکران در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده‌اند. علاوه بر این فیلم‌ها، هاسبرو و پارامونت به دنبال ساخت ریبوت فیلم Transformers (تبدیل شوندگان) نیز هستند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده