نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۶

مذاکره الیزابت ماس برای حضور در فیلم Next Goal Wins به کارگردانی تایکا وایتیتی

الیزابت ماس در حال مذاکره با فاکس سرچلایت برای پیوستن به مایکل فاسبندر در فیلم Next Goal Wins به کارگردانی تایکا وایتیتی است.

فیلم Next Goal Wins قرار است فیلم بعدی تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، فیلم What We Do In The Shadows (آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم) و فیلم Hunt for the Wilderpeople (شکار برای مردم وحشی)، باشد که او در این پروژه قرار است بار دیگر با فاکس سرچلایت همکاری کند و مدتی پیش نیز مایکل فاسبندر مذاکرات خود با فاکس سرچلایت را برای بازی در نقش توماس رانگن در این فیلم که براساس مستندی به‌همین نام در دست ساخت است، آغاز کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که دومین بازیگر پروژه جدید وایتیتی نیز مشخص شده باشد. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، الیزابت ماس، بازیگر سریال The Handmaid's Tale (سرگذشت ندیمه)، در حال مذاکره با فاکس سرچلایت برای حضور در فیلم Next Goal Wins و پیوستن به فاسبندر است.

تایکا وایتیتی

فیلم Next Goal Wins براساس مستندی به‌همین نام که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، در دست ساخت است که این مستند داستان یک مربی هلندی به نام توماس رانگن را دنبال می‌کند که قصد دارد یک کار تقریبا غیرممکن را انجام دهد. پس از شکست ۳۱-۰ از استرالیا در سال ۲۰۰۱، او در تلاش است تا اعضای یک تیم فوتبال را که اهل ساموآی آمریکا هستند، از یک مشت بازنده چند ساله، تبدیل به برنده کند. بااین حال، اطلاعاتی از نقش ماس منتشر نشده است. مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Next Goal Wins نیز برای شروع از پاییز امسال در نظر گرفته شده که انتظار می‌رود شاهد انتشار این فیلم در پاییز سال ۲۰۲۰ و در فصل جوایز باشیم. فیلم JoJo Rabbit (خرگوش جوجو) جدیدترین فیلم وایتیتی است که برای اکران در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده که این فیلم ماه گذشته توانست برنده جایزه بهترین فیلم جشنواره تورنتو نیز شود.

پس از ساخت فیلم Next Goal Wins، وایتیتی به‌ دنیای سینمایی مارول باز خواهد گشت و قرار است فیلم Thor: Love and Thunder (ثور: لاو و تاندر) را کارگردانی کند که این فیلم قرار است در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) اکران شود. در طول امسال شاهد حضور ماس در فیلم Us (ما) به کارگردانی جردن پیل، بودیم و او مدتی پیش برای بازی در فیلم The Invisible Man (مرد نامرئی) نیز جلوی دوربین رفته بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده