نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۴

مایکل فاسبندر به فیلم Next Goal Wins به کارگردانی تایکا وایتیتی پیوست

مایکل فاسبندر در حال انجام مذاکرات نهایی با فاکس سرچلایت برای حضور در فیلم جدید تایکا وایتیتی که Next Goal Wins نام دارد، است.

ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه تایکا وایتیتی و فاکس سرچلایت قرارداد همکاری برای ساخت یک فیلم دیگر امضا کرده‌اند. این کارگردان نیوزیلندی که بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، فیلم What We Do In The Shadows (آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم) و فیلم Hunt for the Wilderpeople (شکار برای مردم وحشی)، شناخته می‌شود، قرار است پیش از اینکه به سراغ کارگردانی فیلم Thor: Love and Thunder (ثور: لاو و تاندر) برود، فیلم دیگری را کارگردانی کند که براساس مستند Next Goal Wins که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، در دست ساخت است که این مستند داستان یک مربی هلندی به نام توماس رانگن را دنبال می‌کند که قصد دارد یک کار تقریبا غیرممکن را انجام دهد. پس از شکست ۳۱-۰ از استرالیا در سال ۲۰۰۱، او در تلاش است تا اعضای یک تیم فوتبال را که اهل ساموآی آمریکا هستند، از یک مشت بازنده چند ساله، تبدیل به برنده کند.

تایکا وایتیتی

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگر این پروژه مشخص شده است. مایکل فاسبندر، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار برای بازی در فیلم 12Years a Slave (دوازده سال بردگی) و فیلم Steve Jobs (استیو جابز)، در حال انجام مذاکرات نهایی با فاکس سرچلایت برای حضور در فیلم Next Goal Wins است. فاسبندر قرار است نقش توماس رانگن را در این فیلم بازی کند و مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم نیز برای شروع از پاییز امسال در نظر گرفته شده که انتظار می‌رود شاهد انتشار این فیلم در پاییز سال ۲۰۲۰ و در فصل جوایز باشیم. فیلم JoJo Rabbit (خرگوش جوجو) جدیدترین فیلم وایتیتی است که برای اکران در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده و مدتی پیش در جشنواره فیلم تورنتو نمایش داده شد که برخی این فیلم را ستایش کردند و برخی دیگر نقد منفی در مورد فیلم منتشر کرده‌اند.

همچنین فیلم Thor: Love and Thunder قرار است در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) اکران شود. فاسبندر اکنون در پشت صحنه فیلم Kung Fury 2 حضور دارد و امسال نیز برای آخرین بار نقش مگنیتو را در فیلم X-Men: Dark Phoenix (ایکس من: دارک فینیکس) بازی کرده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده