نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۹

تیم Sir Sadim’s Stunners فاتح براکت اروپایی تورنمنت Midas Mode 2.0 بازی Dota 2 شد

تیم Sir Sadim’s Stunners مقام قهرمانی براکت اروپایی مسابقات Midas Mode 2.0 را با غلبه بر تیم‌های Natus Vincere و Alliance به دست آورد.

در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که قهرمانان دوره‌های مختلف رویداد سالانه‌ی اینترنشنال نتوانستند جلوی تیم Sir Sadim’s Stunners را از پیروزی در براکت اروپایی تورنمنت Midas Mode 2.0 بگیرند. تیم Sir Sadim’s Stunners پس از غلبه بر ترکیب The International 3 تیم الاینس، ترکیب The International 1 تیم ناوی و ترکیب دو سال اخیر تیم اوجی که قهرمانی پیاپی در دو اینترنشنال را در کارنامه دارد، برنده‌ی براکت اروپایی مسابقات مایدس مود امسال شد. این تیم که از استریمرهای محبوب بازی Dota 2 تشکیل شده است، کار بسیار دشواری برای پیروزی در این براکت داشت، اما ظاهراً زمان برگزاری دیدارها و پینگ ۳۰۰ آناتان “ana” فم، بازیکن تیم OG واقعاً تاثیر زیادی در کسب این نتیجه داشته است.

Midas Mode 2.0

با اینکه تیم‌های Alliance و Na’Vi در دوره‌ی اوج خودشان با ترکیب حاضر در این رویداد برنده‌ی مسابقات اینترنشنال شده بودند، اما سال‌ها از بازی آن‌ها درکنار هم می‌گذرد. خصوصاً تیم ناوی که بازیکنانش پس از پیروزی در اولین دوره‌ی مسابقات اینترنشنال از هم جدا شدند و تقریباً یک دهه از بازی آن‌ها درکنار هم گذشته است. تیم OG نیز اولین تیم خارج شده از مسابقات بود که دلیل این امر به اهمیت بیشتر شرکت این تیم در رقابت‌ها نسبت به پیروزی آن‌ها مربوط می‌شد. همچنین آنا تمام مسابقه‌های خود را در ساعت ۴ بامداد در استرالیا با پینگ حدود ۳۰۰ بازی می‌کرد که به‌هیچ‌وجه وضع خوبی نبود. قهرمان دو سال اخیر مسابقات اینترنشنال طی چهار روز رقابت در این رویداد تنها یک پیروزی به دست آورد و با نتیجه‌ی ۶-۱ از گردونه‌ی رقابت‌ها خارج شد.

با عنایت به ایستادن تیم الاینس در صدر جدول رقابت‌ها، ابتدا تیم‌های Sir Sadim's Stunners و Natus Vincere در نیمه‌نهایی به مصاف هم رفتند. هر دو بازی این دیدار بسیار نزدیک بود، اما درنهایت این Sir Sadim's Stunners بود که با نتیجه‌ی ۰-۲ به کار حریف پایان داد. باتوجه‌به نتایج اولیه‌ی مسابقات و اینکه Sir Sadim's Stunners در اولین دیدار برابر الاینس مغلوب شده بود، به نظر می‌رسید که Alliance مسیر راحت‌تری را برای پیروزی در این مسابقات در پیش دارد. بااین‌حال تیم Sir Sadim's Stunners تمام تلاش خود را برای پیروزی در فینال مسابقات به کار بست و بازی‌های چشم‌گیری را به نمایش گذاشت. تیم متشکل از استریمرها سریعاً دو بازی اول دیدار پایانی را به نفع خودشان تمام کردند و پیروزی در بازی سوم برای آن‌ها به‌خاطر کسب تقریباً پنج هزار طلای بیشتر کار ساده‌تری بود.  

با اینکه هیچ یک از طرفداران فکر نمی‌کردند که روزی شاهد چنین نتایجی باشند، اما گروهی از استریمرها موفق به شکست سه تیم قهرمان مسابقات اینترنشنال شدند و جایزه‌ی ۲۲ هزار دلاری را از آن خود کردند. درواقع این افراد برنده‌ی مسابقات مایدس مود امسال هستند و درحال‌حاضر باید با این واقعیت کنار بیاییم. بااین‌حال نمی‌توان از این موضوع غافل شد که ترکیب تیم الاینس درست به مانند ترکیب آن‌ها در مسابقات The International 3 نبود و از آن‌جایی‌که گوستاو “s4” مگنسن نتوانست در این رقابت‌ها شرکت کند، از راسموس “Chessie” بلومدین به‌عنوان بازیکن جایگزین استفاده شد. جاناتان "Loda" بِرگ، مربی تیم الاینس پس از قهرمانی Sir Sadim's Stunners در براکت اروپایی مسابقات مایدس مود با انتشار توییتی گفت:

بازی خوبی بود تیم Sir Sadim's Stunners. از مایدس مود، طرفداران و تیم الاینس سپاسگزارم.

تیم Sir Sadim's Stunners پس از جمع‌آوری تمام جوایز یا بونتی‌ها، جای خود را در قلب طرفدارانی که از خانه مشغول تماشای مسابقات بودند، باز کرد. درحال‌حاضر تمام بازیکنان این تیم می‌توانند دوباره به سراغ تجربه‌ی بازی‌های ویدیویی مورد پسندشان بروند و در طرف مقابل، طرفداران می‌توانند در انجمن‌های ردیت تا ابد هنریک “AdmiralBulldog” آنبرگ را به‌خاطر باخت برابر استریمرها اذیت کنند! هنوز چند روز دیگر تا پایان مسابقات Midas Mode 2.0 باقی مانده است و در روزهای آتی شاهد رقابت تیم‌ها در براکت چینی خواهیم بود. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده