نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

ویدیوی حضور دارث ماول در فیلم Solo: A Star Wars Story منتشر شد

لوکاس فیلم ویدیوی حضور کوتاه و افتخاری شخصیت دارث ماول در فیلم Solo: A Star Wars Story را منتشر کرد.

ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از اتفاقات فیلم Solo: A Star Wars Story را برای شما فاش کند

اکران جهانی فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) از ماه خرداد امسال آغاز شد که در این فیلم طرفداران دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) شاهد حضور غیر منتظره شخصیت شرور و منفی دارث ماول (Darth Maul) بودند. به‌تازگی نیز لوکاس فیلم اولین تصاویر رسمی حضور دارث ماول در فیلم Han Solo (هان سولو) را منتشر کرده است که در آن شاهد یک نمای کامل و متفاوت از این شخصیت محبوب هستیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیوی حضور این شخصیت در فیلم Solo: A Star Wars Story منتشر شده است. در این ویدیو شاهد حضور کوتاه و افتخاری دارث ماول هستیم که کی‌-را  با بازی امیلیا کلارک با او از طریق هلگرام ارتباط برقرار کرده است و در مورد ماموریتش توضیح می‌دهد. با این حال، اگر هنوز فیلم را تماشا نکرده‌اید، از تماشای این ویدیو خودداری کنید. این ویدیو توسط IGN منتشر شده و شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

ری پارک بار دیگر برای بازی در نقش ماول در فیلم Solo: A Star Wars Story بازگشته و ساموئل ویتور صداپیشگی این شخصیت را بر عهده داشته است. شخصیت دارث ماول برای اولین‌بار در فیلم Star Wars Episode I: The Phantom Menace (جنگ ستارگان قسمت اول: تهدید شبح) معرفی شد. ماه تیر امسال والت دیزنی و لوکاس فیلم اعلام کردند که نسخه دیجیتال اچ‌دی فیلم Solo: A Star Wars Story در تاریخ ۱۴ سپتامبر امسال (۲۳ شهریور) عرضه می‌شود و در ادامه نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه‌هایی چون بلوری، 4K Ultra HD و DVD است، در تاریخ ۲۵ سپتامبر امسال (۳ مهر) منتشر خواهد شد

آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، امیلیا کلارک، وودی هارلسون، پل بتانی، جوناس سوآتامو، تندی نیوتون، جان فاورو و فیبی والر-بریج، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Solo: A Star Wars Story حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم تاکنون بیش از ۳۹۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده