نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

انتشار اولین تصاویر رسمی دارث ماول در فیلم Solo: A Star Wars Story

به‌تازگی لوکاس فیلم اولین تصاویر رسمی از حضور شخصیت دارث ماول در فیلم Solo: A Star Wars Story را منتشر کرده است.

از ماه خرداد امسال اکران جهانی فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) آغاز شد و در پایان فیلم شاهد حضور غیر منتظره یکی از شخصیت‌های شرور قدیمی و محبوب سه‌گانه پیش درآمد دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) بودیملوکاس فیلم توانست تا زمان اکران فیلم به خوبی از فاش شدن حضور این شخصیت در فیلم جلوگیری کند و حتی پس از نمایش آن برای منتقدان نیز این موضوع فاش نشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، لوکاس فیلم اولین تصاویر رسمی از حضور شخصیت دارث ماول در فیلم Solo: A Star Wars Story را منتشر کرده است. در این دو تصویر شاهد یک نسخه کامل از این شخصیت هستیم که پای رباتیک آن کاملا قابل تشخیص و مشاهده است. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Darth Maul in Solo: A Star Wars Story

Darth Maul in Solo: A Star Wars Story

شخصیت دارث ماول برای اولین‌بار در فیلم Star Wars Episode I: The Phantom Menace (جنگ ستارگان قسمت اول: تهدید شبح) معرفی شد که در نبرد با کوای‌گان جین و اوبی‌ وان کنوبی در نهایت شکست خورد و کشته شد، اما در ادامه شاهد بازگشت این شخصیت در دیگر محصولات دنیای جنگ ستارگان بودیم. مدتی بعد تایید شد که او از این مبارزه زنده مانده است و سپس شاهد حضور این شخصیت در سریال انیمیشنی Star Wars: The Clone Wars (جنگ ستارگان: جنگ کلون‌ها) و سریال انیمیشنی Star Wars Rebels (جنگ ستارگان شورشیان) بودیم که در نهایت توسط اوبی وان کنوبی دو نصف شد، اما دوباره او بازگشته و نصف بدنش رباتیک شده است. 

با این حال، هنوز نحوه بازگشت دوباره دارث ماول از مرگ در هیچ رمان یا کامیکی توضیح داده نشده است و بسیاری امیدوار بودند که این شخصیت را در دنباله فیلم Solo: A Star Wars Story مشاهده کنیم که با توجه به فروش بسیار پایین‌تر از حد انتظار این فیلم، بسیار بعید است که دنباله فیلم Han Solo (هان سولو) ساخته شود. همچنین برخی امیدوار هستند که در فیلم Obi-Wan Kenobi (اوبی وان کنوبی) شاهد بازگشت دارث ماول و رویارویی دوباره این شخصیت با اوبی وان باشند که ساخت این فیلم نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. ری پارک بار دیگر برای بازی در نقش ماول در فیلم Solo: A Star Wars Story بازگشته و ساموئل ویتور صداپیشگی این شخصیت را بر عهده داشته است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده