نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۶

بازی Fallout 76 از قابلیت کراس‌ پلی پشتیبانی نخواهد کرد

با وجود رضایت سونی مبنی بر راه‌اندازی حالت کراس‌پلی میان بازی‌ها، پیت هاینز، مدیر ارشد کمپانی بتسدا، وجود این حالت در بازی Fallout 76 را رد کرد.

دیروز کمپانی سونی یک خبر بسیار مهم را منتشر کرد و بالاخره، به وجود حالت کراس‌پلی بین پلی استیشن و دیگر کنسول‌های موجود رضایت داد و مشخص شد که بازی فورتنایت، اولین اثری خواهد بود که این حالت جدید پلی استیشن 4 روی آن اجرا می‌شود. پس از انتشار این خبر، پیت هاینز در قالب یک پست در توییتر، از سونی بابت این حرکت روبه‌جلو تقدیر کرد. پس از آن، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر وجود حالت کراس‌پلی در بازی Fallout 76، فضای مجازی را پر کرد که واکنش پیت هاینز، مدیر ارشد کمپانی بتسدا را درپی داشت:

من با استودیوها و بازی‌سازهای زیادی کار می‌کنم که این موضوع برای‌شان به یک قضیه خیلی مهم تبدیل شده، ولی باید بگویم که به دلایلی، بازی Fallout 76 دارای حالت کراس‌پلی نخواهد بود و نمی‌دانم که آیا در آینده این امکان وجود خواهد داشت یا خیر. این موضوع نباید حواسمان را پرت کند چرا که ما فعلا روی انتشار بازی و بتای آن تمرکز کرده‌ایم.

بازی Fallout 76، ساخته‌ی جدید استودیو بتسدا، در تاریخ ۱۴ نوامبر (۲۳ ابان) راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد. به‌تازگی خبرهای جدیدی از این بازی موردانتظار منتشر شده است؛ مثل مشخص شدن نام نقشه‌ی بازی و انتشار اطلاعاتی جدید از محتویات پس از عرضه بازی.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده