نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۹

محتویات پس از عرضه بازی Fallout 76 کاملا رایگان خواهند بود

در جریان تازه‌ترین مصاحبه‌ی مدیر کمپانی بتسدا، مشخص شد که تمامی محتویات پس از عرضه‌ی بازی Fallout 76 رایگان هستند و اطلاعاتی جدید از پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای این بازی منتشر شد.

پیت هاینز، مدیر کل کمپانی بتسدا، به‌تازگی یک مصاحبه با قسمت سرگرمی بلاگ Metro که Metro Game Central نام داد داشته است و در این مصاحبه‌، اطلاعاتی جدید از بازی مورد انتظار Fallout 76 منتشر کرد.

هاینز در صحبت‌هایش ابتدا به موضوع پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای این بازی اشاره کرد. با توجه به صحبت‌های وی، پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای در بازی فقط به پوشش‌ها و در کل، آیتم‌های تزئینی اختصاص خواهند داشت و به غیر از آن‌ها، تمامی آیتم‌ها را با استفاده از پول رایج در بازی می‌توان خریداری کرد. موضوع دیگر که در کنار خریدهای درون‌برنامه‌ای مطرح شد، این است که تمامی محتویات پس از انتشار بازی از جمله‌ DLCها، همه و همه به رایگان در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. هاینز در ادامه، در مورد سیاست‌های بتسدا در مورد مسائل این‌چنینی بازی Fallout 76 گفت:

پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای در Fallout 76 وجود خواهند داشت اما فقط مختص آیتم‌های تزئینی خواهند بود. هر آیتمی که در بازی با پول واقعی فروخته شود، با پول رایج درون بازی هم قابل خریداری است و شما می‌توانید آن‌ها را به عنوان بخشی از پاداش‌تان برای پیشروی در بازی به‌دست بیاورید؛ یکی از دلایلی که ما این کار را انجام می‌دهیم این است که تمامی محتویات پس از عرضه‌ی بازی قرار است به صورت رایگان در دسترس‌تان قرار بگیرد.

در جریان این مصاحبه، از هاینز درباره‌ی طول عمر بازی فال‌ اوت 76 سوال پرسیده شد و پاسخش بسیار جالب بود. از نظر هاینز، بازی فال‌اوت 76 برای همیشه عمر خواهد کرد و وی در صحبتش، بازی Fallout 3 را مثال زد. پاسخی که در ادامه آن را می‌خوانیم:

یکی از قسمت‌های کار ما به عنوان یک بازیساز این است که ابتدا مخاطبان را به اثر خودمان جذب و سپس واکنش‌های آن‌ها را بررسی کنیم. در گذشته برای انتشار محتویات دانلودی برای بازی‌های‌مان از چنین روشی پیروی کردیم. فال‌اوت 3 را به‌یاد بیاورید؛ بخش بزرگی از واکنش‌های کاربران این بود که چرا بازی به پایان می‌رسد؟! ما هم به‌خاطر همین، DLCهای مختلفی برای بازی منتشر کردیم. اما به یک DLC نیاز داشتیم که فال‌اوت 3 را به یک اثر بی‌پایان تبدیل کند. Fallout 76 چنین بازی‌ای خواهد بود.

به جز این موارد، مصاحبه‌ی هاینز با بلاگ مترو نکته‌ی خاص و قابل توجهی نداشت. بازی Fallout 76 در تاریخ ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد. بتای این بازی در تاریخی نامعلوم در ماه اکتبر (مهر-آبان) شروع می‌شود.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده