// شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

نام نقشه بازی Fallout 76 مشخص شد

حساب کاربری بازی Fallout در جریان یک توییت اعلام کرده است که Appalachia، نام نقشه‌ی بازی Fallout 76 خواهد بود.

در ابتدا بازیکنان در نقشه‌ی Capital Wasteland (اشاره به بازی Fallout 3) توانستند لحظات خوبی را در جهانی آخرالزمانی برای خود رقم بزنند و در ادامه، نقشه‌ی Commonwealth (بازی Fallout 4) توانست این تجربه را بیش از پیش کامل کند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، نام نقشه‌ی جدیدترین نسخه از مجموعه Fallout مشخص شده است.

حساب کاربری توییتر بازی فال اوت در جریان یک توییت اعلام کرده است که Appalachia نام نقشه‌ی بازی Fallout 76 است. نکته‌ی جالب، عکسی است که در توییت حساب کاربری Fallout قرار گرفته. در واقع این عکس یک گیتار شمشیر شکل را به تصویر می‌کشد که به نظر می‌رسد یکی از سلاح‌های بازی باشد! حساب کاربری توییتر در این باره اعلام کرده است:

Appalachia تا چه اندازه با نقشه Capital Wasteland و Commonwealth متفاوت است؟ این [نقشه Appalachia] با یک Guitar Sword آغاز می‌شود.

Guitar Sword در بازی Fallout 76

جدا از این موارد، انتخاب نام Appalachia برای نقشه‌ی بازی Fallout 76‌ آن چنان دور از ذهن نیست؛‌ زیرا وقایع داستانی بازی در غرب ویرجینیا و کوه‌ها و تپه‌های این منطقه روایت می‌شود. برای آن دسته از افرادی که با جغرافیای آمریکا آشنایی ندارند، باید بگویم که محیط‌های بازی الهام گرفته از رشته کوه آپالاش هستند که تعدادی از کوه‌های آن نظیر کوه‌های Blue Ridge، از ایالت ویرجینیا نیز عبور می‌کند.

احتمالا بازیکنان در جریان بازی بتوانند از جاده‌های این منطقه برای یورش بردن به سایر بازیکنان استفاده کنند. با این حال باید منتظر ماند و ببینیم بازی Fallout 76 به واسطه‌ی محیط و نقشه‌ی عظیم خود، تا چه اندازه می‌تواند مخاطبان را به خود سرگرم کند. نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Fallout 76 چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده