// چهار شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵

کراس پلی میان پلی استیشن 4 و سایر پلتفرم ها برای بازی Fortnite به شکل آزمایشی راه‌اندازی شد

کمپانی سونی در جریان یک بیانیه اعلام کرده است که حالت کراس پلی میان پلی استیشن 4 و سایر پلتفرم‌های بازی Fortnite در قالب حالت بتا در دسترس قرار گرفته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سونی اعلام کرده است که ویژگی کراس پلی میان پلی استیشن 4 و سایر پلتفرم‌ها به شکل آزمایشی به بازی Fortnite اضافه شده است. کمپانی سونی در جریان بیانیه‌ی خود که در وب‌سایت پلی استیشن منتشر شده است، مدعی شده که راهی را برای ارائه Cross Play پیدا کرده است. سونی در این باره می‌گوید:

ما متوجه شدیم که کاربران PS4 منتظر یک آپدیت جدید [برای بازی Fortnite] هستند و از صبر و شکیبایی‌شان متشکریم که منتظر ماندند تا ما یک راه‌حل جدید را برای این مورد [کراس پلی] پیدا کنیم. به عنوان اولین قدم، از امروز کراس پلی میان پلی‌استیشن 4 و پلتفرم‌های کامپیوتر، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، اندروید، آیفون و مک به صورت آزمایشی در دسترس قرار گرفته است و تمامی پیشرفت‌های شما نیز به سایر پلتفرم‌ها منتقل می‌شود.

وجود حالت آزمایشی برای این بخش به ما کمک می‌کند تا مطمئن شویم که کراس پلی گزینه‌ی مناسبی برای کاربران پلی‌استیشن 4 است یا خیر. از طرفی متوجه تجربه‌ی کاربران از منظر فنی و اجتماعی خواهیم شد.

کمپانی سونی در ادامه‌ی بیانیه‌ی خود در بلاگ پلی‌استیشن افزود:

ما به مدت ۲۴ سال تلاش کرده‌ایم تا بهترین تجربه‌ی گیمینگ را برای کاربران‌مان به ارمغان بیاوریم. امروزه جامعه‌ی گیمرهای‌مان در بعضی از بازی‌ها به نحوی گسترش یافته است که وجود تجربه‌ی کراس پلتفرم، برای آن‌ها ارزشمند است. برای شناخت این موضوع، آنالیزهای مختلفی را در زمینه‌های تجاری انجام دادیم تا مطمئن شویم تجربه‌ای سالم در دسترس کاربران پلی استیشن قرار می‌گیرد.

این موارد نشان‌دهنده‌ی ایجاد تغییرات در سیاست‌های کمپانی سونی اینتراکتیو اینترتینمنت (SIE) است و ما در تلاش هستیم که در سراسر سازمان از این تغییرات حمایت کنیم. ما در آینده اخبار بیشتری را حول این موضوع منتشر خواهیم کرد که شامل آینده‌ی سایر بازی‌ها نیز می‌شود.

در آخر نظر شما کاربران زومجی در این باره چیست؟ آیا می‌توانیم منتظر تایید ویژگی کراس پلی میان سونی و مابقی پلتفرم‌ها نظیر ایکس‌باکس وان برای بازی‌های مشترک باشیم؟ در گذشته جدال‌ها و بحث‌های مختلفی حول این موضوع پیش آمده بود که کنیچیرو یوشیدا، مدیرعامل کمپانی سونی، اعلام کرده بود که پلی استیشن، بهترین پلتفرم برای تجربه‌ی بازی‌ها است و از طرفی فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس باکس مایکروسافت، در این زمینه تلاش‌های بسیاری را انجام داد تا کاربران بتوانند فارغ از پلتفرمی که دارند، در کنار یکدیگر تجربه‌ی یکسانی را کسب کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده