نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۵

اولین ویدیوی رسمی فیلم Venom منتشر شد

به‌تازگی اولین ویدیوی رسمی فیلم Venom منتشر شده که در آن شاهد گفتگو و مشاجره ادی براک با دکتر کارلتون دریک هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیوی رسمی فیلم Venom (ونوم) منتشر شده است. کمپانی سونی پیکچرز در همکاری با برنامه IGN First اولین ویدیوی رسمی این فیلم مورد انتظار را منتشر کرده است. در این ویدیو ادی براک با بازی تام هاردی در حال گرفتن مصاحبه از دکتر کارلتون دریک ملقب با بازی ریز احمد است که کارلتون دریک در مورد کمپانی و برنامه‌اش توضیح می‌دهد، اما براک در ادامه تصمیم به پرسیدن سوال خارج از توافق می‌گیرد که باعث مشاجره بین آن‌ها و در ادامه قطع مصاحبه می‌شود. کارلتون دریک در ادامه فیلم قرار است به سیمبیوت رایوت (Riot) تبدیل شود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

به‌تازگی درجه سنی و مدت زمان فیلم Venom تایید و اعلام شده است که طبق آن و برخلاف انتظارات، فیلم ونوم با درجه سنی PG-13 به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت. همچنین مدت زمان این فیلم مورد انتظار نیز حدود ۱ ساعت و ۵۲ دقیقه یا به عبارتی ۱۱۲ دقیقه خواهد بود. گفته می‌شود که این فیلم با بودجه‌ای در حدود ۱۰۰ میلیون دلار تولید شده است. تام هاردی، وودی هارلسون، ریز احمد، میشل ویلیامز، رید اسکات، اسکات هیز و جنی اسلیت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Venom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر امسال (۱۳ مهر) به روی پرده‌های سینما برود. کارگردانی این فیلم بر عهده روبن فلیشر، کارگردان فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) بوده است. اسکات روزنبرگ، جف پینکنر و کلی مارسل، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم ونوم را بر عهده داشته‌اند. نقدهای فیلم Venom قرار است در تاریخ ۲ اکتبر امسال (۹ مهر) و یک روز پیش از اکران فیلم در بریتانیا، آلمان و کره جنوبی، منتشر شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده