نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۴

نقش ریز احمد در فیلم Venom تایید شد

در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018، سرانجام نقش ریز احمد در فیلم Venom (ونوم) مشخص و اعلام شد.

با اینکه تا به امروز دو تریلر از فیلم Venom منتشر شده، اما اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018 اطلاعات جدیدی از فیلم ونوم منتشر شده است. در حاشیه پنل این فیلم در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی امسال، تصاویر جدیدی از فیلم Venom نمایش داده و مشخص شد که ریز احمد نقش یک سیمبیوت را در این فیلم بر عهده دارد. پیش از این می‌دانستیم که او نقش شرور و منفی دکتر کارلتون دریک را در فیلم ونوم بازی می‌کند که رهبر سازمان Life Foundation (بنیاد زندگی) است.

حال طبق تصاویری که در پنل شرکت سونی پیکچرز از فیلم Venom منتشر شده، ونوم با بازی تام هاردی، در حال مبارزه با شخصیت رایوت (Riot) است و در ادامه تایید شد که شخصیت ریز احمد قرار است به شخصیت رایوت در فیلم تبدیل شود. شخصیت رایوت یکی از پنج سیمبیوت برنامه کمپانی Life Foundation است که علاوه بر رایوت، شامل چهار سیمبیوت دیگر به‌نام‌های اسکریم (Scream)، فیج (Phage)، لاشر (Lasher) و آگنی (Agony)، نیز می‌شود که حضور این چهار سیمبیوت هنوز در فیلم Venom تایید و اعلام نشده است. طبق توصیف منتشر شده از این ویدیو، شخصیت ریز احمد می‌گوید که انسان‌ها یکبار مصرف هستند و ترکیب انسان‌ و سیمبیوت آینده بشریت است. او یک نمونه را روی ادی براک آزمایش می‌کند و شخصیت احمد به خلق چیزی که ساخته افتخار می‌کند.

Riot

پس از آن صحنه‌های اکشنی از فیلم Venom نمایش داده شد که در آن بازوهای ونوم بسیار غول پیکر می‌شود و از آن برای از بین بردن دشمنانش استفاده می‌کند. در ادامه شاهد مبارزه شخصیت ونوم با رایوت هستیم و پس از آن ونوم یک مرد را که برای یک زن ایجاد مزاحمت کرده بود، تهدید به خوردن می‌کند و در حالی که این مرد گفت که او چه کسی است شاهد تبدیل شدن ادی براک به ونوم هستیم و ادی و ونوم همزمان گفتند که ما ونوم هستیم. سپس ونوم سر این شخصیت را می‌خورد و در ادامه براک به این زن می‌گوید که شب خوبی داشته باشید. با این حال، این تصاویر به‌صورت رسمی منتشر نشده‌اند. احمد در مورد نقش خود در فیلم ونوم گفت:

او یک مخترغ و نابغه میلیاردر است. او با Life Foundation در حال تلاش برای دریافت پاسخی به این سوال که آینده بشریت چگونه خواهد بود، است. او فکر می‌کند که آینده ما احتمالا در فضا است و به دنبال همزیستی با سیمبیوت است.

همچنین روبن فلیشچر، کارگردان فیلم Venom، اعلام کرد که شخصیت‌های شرور و منفی بیشتری در این فیلم حضور دارند که اطلاعات بیشتری از آن در حال حاضر در دسترس نیست و به نظر می‌رسد که درجه سنی این فیلم بزرگسال (R) خواهد بود. فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده