نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

فیلم Sonic the Hedgehog یک هفته زودتر اکران می‌شود

شرکت پارامونت پیکچرز اعلام کرد که فیلم Sonic the Hedgehog کمی زودتر از زمان اعلام شده به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت) قرار است کمی زودتر از زمان اعلام شده اکران شود. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، این فیلم که ترکیبی از تصاویر لایو اکشن و CGI خواهد بود، قرار است در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود. فیلم Sonic (سونیک) پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۴ آبان ۱۳۹۸) اکران شود. بدین ترتیب این فیلم لایو اکشن/انیمیشن قرار است یک هفته پس از اکران فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌‌انگیز ۱۹۸۴) اکران شود که فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز) در سال ۲۰۱۷ عملکرد بسیار درخشانی را در گیشه داشت و توانست بیش از ۸۲۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و یکی از با دوام‌ترین اکران‌های سال گذشته را نیز در اختیار داشته باشد.

کمپانی پارامونت پیکچرز امیدوار است که فیلم Sonic the Hedgehog عملکرد موفقی در گیشه داشته باشد. مدتی می‌شود که فیلمبرداری و تولید فیلم سونیک آغاز شده و ماه گذشته تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم منتشر شد که اشاره نوستالژیک به مجموعه بازی Sonic داشت. جیمز مارسدن در نقش تام د کاپ (Tom the Cop) یا تام واچوفسکی، بن شوارتز در نقش سونیک (صداپیشگی)، جیم کری در نقش دکتر اگمن (روباتنیک)، تیکا سامپتر، دبس هاوارد و ناتاشا روتول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Sonic the Hedgehog حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

کارگردانی فیلم Sonic بر عهده جف فاولر خواهد بود و تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool (ددپول) و فیلم Terminator 6 (ترمیناتور ۶)، نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این فیلم حضور دارد. پاتریک کیسی و جاش میلر، نویسندگان سریال Golan the Insatiable، نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده