نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

انتشار تصاویر مفهومی جدید و با کیفیت بالا از فیلم Avengers 4

به‌تازگی تصاویر مفهومی جدید و با کیفیت بالایی از فیلم Avengers 4 منتشر شده که نگاه بهتری از ظاهر جدید برخی از شخصیت‌های فیلم به ما ارائه می‌کند.

ماه خرداد و تیر امسال بود که اولین تصاویر مفهومی فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴)  فاش شد که این تصاویر با اینکه اطلاعات جدیدی را از اتفاقات این فیلم فاش کرد، اما از کیفیت بالایی برخوردار نبودند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نسخه با کیفیت بالای تصاویر مفهومی این فیلم منتشر شده است. با اینکه تنها بخشی از نسخه رسمی این تصاویر مفهومی فاش شده، اما در این ۶ تصویر شاهد حضور شخصیت کاپیتان آمریکا، آیرون من، کاپیتان مارول، راکت راکون، هالک و ثور هستیم. به‌تازگی اولین تصاویر رسمی فیلم Captain Marvel منتشر شده است که طبق این تصاویر، به نظر می‌رسد که لباس این شخصیت در قسمت چهارم و بدون عنوان فیلم Avengers (اونجرز) تغییرات کمی را خواهد داشت. همچنین شخصیت هالک یا کاپیتان آمریکا بیش از هر شخصیت دیگری تغییر کرده‌اند و ظاهرا آیرون من از نسخه پیشرفته‌تر لباس خود در فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) که Bleeding Edge نام داشت، در این فیلم استفاده خواهد کرد که احتمالا تنها شامل کمی بهبود خواهد بود. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Avengers 4 promo art

Avengers 4 promo art

با این حال، این تصاویر ممکن است با ظاهر رسمی این شخصیت‌ها در فیلم تفاوت داشته باشد. فیلمبرداری و تولید دوباره فیلم Avengers 4 مدتی است که آغاز شده است و قرار است بخش‌هایی از فیلم در طول آن فیلمبرداری شود. با این حال، فیلمبرداری دوباره این فیلم تنها شامل فیلمبرداری برخی از صحنه‌های فیلم نخواهد بود و طبق گفته مارک روفالو، هنوز برخی از صحنه فیلم Avengers 4 فیلمبرداری نشده و در طول این فرآیند مراحل فیلمبرداری فیلم رسما به پایان خواهد رسید. همچنین نام رسمی فیلم Avengers 4 در اواخر سال جاری اعلام می‌شود و احتمالا در همان زمان شاهد انتشار اولین تریلر این فیلم نیز خواهیم بود.

فیلم Avengers 4 برای اکران در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده