نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

اولین تصاویر رسمی فیلم Captain Marvel منتشر شد

مجله انترتینمنت ویکلی اولین تصاویر رسمی به‌همراه اطلاعات جدیدی از فیلم Captain Marvel را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) منتشر شده است. همانطور که بامداد امروز وعده داده شده بود، مجله انترتینمنت ویکلی امروز از کاور شماره جدید خود رونمایی کرد که به فیلم کاپیتان مارول اختصاص داده شده است. در تصویر جدید روی جلد این مجله شاهد اولین تصویر رسمی از شخصیت کارول داونرز با لباس کلاسیک و معروفش به‌همراه قدرتش هستیم. علاوه بر این، تصاویر رسمی بیشتری از فیلم Captain Marvel منتشر شده است که در آن شاهد حضور شخصیت‌هایی چون نیک فیوری، مار-ول، ماریا رامبئو، رونان و شخصیت بن مندلسون هستیم. در یک تصویر گروه اسکرالز نیز قابل مشاهده است که ظاهر آن کمی با نسخه کمیک تفاوت دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Captain Marvel

Captain Marvel

Captain Marvel

در ادامه مجله انترتینمنت ویکلی اطلاعات جدیدی از داستان و اتفاقات فیلم Captain Marvel را به اشتراک گذاشته است. طبق این اطلاعات، این مجله تایید می‌کند که فیلم کاپیتان مارول قرار نیست یک داستان منشا مرسوم ابرقهرمانی را روایت کند و پس از اینکه کارول دانورز قدرت خود را بدست می‌آورد، به گروه نظامی ارتش کری (Kree) با نام Starforce (استارفورس) می‌پیوندد. اتفاقات این فیلم در اوایل دهه ۹۰ میلادی جریان دارد و به همین منظور شاهد نسخه جوان‌تر نیک فیوری با بازی ساموئل ال جکسون هستیم که هر دو چشم او سالم است و در دفتر سازمان شیلد کار می‌کند.

همچنین مجله انترتینمنت ویکلی تایید کرد که جود لاو نقش مار-ول که فرمانده نظامی ارتش کری است و بن مندلسون نقش شخصیت تالوس (Talos)، رهبر نیروهایی اسکرالز که به زمین حمله کردند، را در فیلم کاپیتان مارول بر عهده دارند. همچین کاپیتان مارول به زمین باز خواهد گشت تا در مورد گذشته خود و احتمالا منشا قدرتش، جستجو کند و آماده مبارزه با اسکرال‌هایی شود که در زمین تغییر شکل داده‌اند. تالوس برخلاف دنیای کامیک که نمی‌توانست تغییر شکل بدهد، در فیلم قرار است به یک شخصیت انسانی تبدیل شود. بری لارسون در توصیف نقش خود در فیلم Captain Marvel گفت:

او اگر خودش نباشد،‌ نمی‌تواند کمک کند. او می‌تواند خلق خوی پرخاشگر و کمی تهاجمی داشته باشد و این چیزی است که در برابر شما قرار می‌گیرد. او همچنین خیلی سریع به سمت چیزهای دیگر می‌رود که باعث می‌شود او را در یک نبرد شگفت انگیز مشاهده کنیم و او اولین کسی است که زمین را ترک خواهد کرد و او دیگر برای دستورات مافوقش صبر نمی‌کند. اما پیروی نکردن از دستورات باعث نقض شخصیت نظامی او می‌شود.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. پیش بینی می‌شود به‌زودی اولین تریلر رسمی این فیلم منتشر شود. بری لارسون، ساموئل ال جکسون، جود لاو، بن مندلسون، جما چان، کلارک گرگ، لی پیس، جایمن هانسو، لاشانا لینچ، آنت بنینگ، الگنیس پرز سوتو، رون تمت و مک‌کنا گریس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain Marvel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده